رئیس انجمن روانپزشکی ایران در گفتگو با خبر فوری:

داروهای افسردگی به کمبود خورد

رئیس انجمن روانپزشکی ایران گفت: در حوزه داروهای روانپزشکی، از داروهای ساده افسردگی تا داروهای بیماری‌های دوقطبی و اسکیزوفرنی در حال حاضر با کمبود مواجه هستند.

داروهای افسردگی به کمبود خورد

وحید شریعت در گفتگو با خبرفوری افزود: نگرانی اصلی این است که این لیست در ماه‌های آینده، بزرگتر شود و داروهای فعلی هم قابل تأمین نباشند.

وی گفت: سرچشمه بحران روانی امروز یک چیز واحد نیست، بلکه تصمیمات کلان حاکمیت و نوع نگاه به مسائل است که روی همه چیز سایه انداخته و رسانه‌ها باید با دید واقع‌گرایانه یعنی نه بدبینانه کاذب و نه خوشبینانه کاذب به اصلاح شرایط کمک کنند.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ناشناس

    داریم روانی میشیم!! لعنت باعث و بانیش

  • ناشناس

    حملات پنیک دارم ۳رص نیست

    نظرات شما -
    • میلاد

      دفعه بعد که حمله پنیک داشتی اینو پیش خودت داشته باش ک پنیک خیلی ترسناک هست ولی خطرناک نیست

  • ناشناس

    دوقطبی دارم دبیرستانیم قرص نیست دپاکین والانزاپین مدرسه روول کردم

  • ناشناس

    سرترالین براافسردگی پیرنمیادیامیلیونی شده ارزچرابرای اینانیست ولی پرچم میخرین داشنجوییم