در گفت و گو با خبرفوری مطرح شد

تغییرات در وزارت صنعت کلید خورد/جلودارزاده: شریعتمداری به وزارت رفاه می‎رود

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از آغاز تغییرات در وزارت صنعت و معرفی شریعتمداری به عنوان گزینه پیشنهادی رئیس‎جمهور برای وزارت رفاه، کار و تامین اجتماعی خبر داد.

تغییرات در وزارت صنعت کلید خورد/جلودارزاده: شریعتمداری به وزارت رفاه می‎رود

سهیلا جلودارزاده در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره خبرهای منتشر شده در برخی از رسانه‎ها از معرفی محمد شریعتمداری به عنوان گزینه پیشنهادی وزرات رفاه به مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: در طی چند ماه اخیر و باتوجه به وضعیت اقتصادی که در کشور وجود دارد مطالبات مردم و بسیاری از جریانات سیاسی در این راستا قرار داشته است که تغییرات اساسی دربدنه دولت صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: بعد از استیضاح دو وزیر اقتصاد و کار از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی که برخی از نمایندگان بر این بارو بودند که این تغییرات براساس خواسته مردم صورت گرفت انتظار جامعه و فضای عمومی این است که گزینه‎های باتجربه و البته با رویکردهای مشخصی در راستای حضور در دو وزاتخانه مهم کشور از سوی رئیس‎جمهور معرفی شوند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اظهارات و سخنان بسیاری پیرامون ایجاد تغییرات در کابینه دولت از سوی برخی از مقامات و چهره‎های سیاسی مطرح شده است تصریح کرد: از طریق اطلاعاتی که به واصل شده است کناره‎گیری و جابه‎حایی برخی از وزرا از کابینه روحانی قطعی شده است از این رو بدون شک در طی روزهای آتی باید منتظر باشیم تا تغییراتی که مردم منتظر آن هسیتند آغاز شود.

جلودارزاده تصریح کرد: طبق اخباری که در برخی از رسانه‎ها متشر شده و اطلاعاتی که ما کسب کردیم قرار است به زودی محمد شریعتمداری از وزرات صنعت جدا و در وزارت رفاه مشغول به کار شود اما بدون شک تا زمانی که این خبر از سوی رئیس‎جمهور اعلام و شریعتمداری به مجلس معرفی نشود نمی‏‎توان به صورت قطعی در این باره صحبت کرد.

وی خاطرنشان کرد: رویکرد و سابقه کاری محمد شریعتمداری برای همه مردم و نمایندگان مجلس با توجه به حضور در ادوار مختلف مجلس مشخص است اما قطع تا زمانی که وی به عنوان گزینه وزارت رفاه از سوی رئیس‎جمهور به مجلس معرفی نشده است نمی‏‏‎‌توان به صورت قطعی درباره نظر مجلس نسبت به حضور وی در وزارت رفاه اظهارنظر کرد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امیدوارم باتوجه به تصمیم رئیس‎جمهور بر ایجاد تغییر در بدنه دولت برای بهبود وضعیت کشور مردم و مسئولین در سایر نهادها دولت را در جهت حل مشکلات و پیشبرد اهداف کشور همراهی کنند.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها