تجری: به درخواست ۱۲۰ نماینده برای برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون اصل 90 بی‌اعتنایی شد

نماینده مردم قصر شیرین در مجلس شورای اسلامی در تذکری به هیات رئیسه گفت: ۱۲۰ نفر از نمایندگان تقاضای برگزاری مجدد انتخابات هیات رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ را داشتند که به آنها اعتنایی نشد.

تجری: به درخواست ۱۲۰ نماینده برای برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون اصل 90 بی‌اعتنایی شد

فرهاد تجری نماینده مردم قصر شیرین در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس گفت: حال که نخست وزیر عراق در کشور ما حضور دارند لازم است نسبت به بازگشایی مرز خسروی به صورت جدی اراده‌ای نشان داده شود.

وی در تذکری به وزیر نیرو بیان کرد: تکمیل طرح آبرسانی به مناطق گرمسیر مورد توجه باشد.

نماینده مردم قصر شیرین عنوان کرد: ۳۱ تیر ماه سالروز بمباران شیمیایی روستای نسار دیره است. متاسفانه آثار این جنایت صدام هنوز بر مردم ما سنگینی می‌کند. لازم است که افکار عمومی به این موضوع توجه کنند.

تجری در تذکر به هیات رئیسه بیان کرد: در انتخابات ریاست کمیسیون اصل ۹۰ در صحن مجلس شاهد تخلفات و اقدامات خلاف شأن از سوی برخی از نمایندگان مجلس بودیم که متاسفانه با وجود تقاضای بازنگری و تقاضای برگزاری مجدد انتخابات از سوی ۱۲۰ نفر از نمایندگان هیات رئیسه به این تقاضا اعتنایی نکرد.

علی لاریجانی رئیس مجلس خطاب به وی گفت: آقای تجری اینگونه نیست که توجهی نشود. نامه‌ای که شما و دوستان تهیه کردید در هیات رئیسه بررسی شد ولی از نظر آئین‌نامه برای تجدید انتخابات راهی وجود نداشت.

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها