درخواست نماینده شبستر برای اختصاص سریعتر پست‌های معاونت استانداری‌ها به مدیران زن

نماینده مردم شبستر در مجلس از استانداران سراسر کشور خواست تا بخشنامه وزیر کشور برای اختصاص ۳۰ درصد پست‌های معاونت استانداری‌ها به مدیران زن را هر چه سریعتر اجرایی کنند.

درخواست نماینده شبستر برای اختصاص سریعتر پست‌های معاونت استانداری‌ها به مدیران زن

معصومه آقاپور در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس با استقبال از دستور وزیر کشور برای صدور بخشنامه به کارگیری زنان در سمت معاونان استاندار، خطاب به استانداران کشور خواست تا طبق ماده ۱۰۱ برنامه ششم توسعه و بخشنامه رییس جمهور در مناصب مدیریتی و در پست‌های سازمانی حداقل از ۳۰ درصد توان مدیران زن استفاده کنند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس در تذکری خطاب به وزرای صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی گفت: سهمیه شکر اختصاص یافته به واحدهای تولید صنایع غذایی کفاف یک پنجم ظرفیت این کارخانجات را می‌دهد. اگر شکر مورد نیاز این واحدهای اقتصادی به ویژه کندوداران و تولیدکنندگان عسل در روستاها و کوچک اقتصادی به صورت کامل تامین نشود بیم سونامی بیکاری در استان آذربایجان غربی می‌رود.

وی در تذکری به وزیر راه و شهرسازی، گفت: تخصیص اعتبار برای تکمیل جاده شبستر به تسوج که شهر خامنه زادگاه پدری رهبر معظم انقلاب نیز در این مسیر قرار دارد، ضروری است.

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها