کاراته‌کاهای قم با کسب 11 مدال در جام بین‌المللی ایران‌زمین درخشیدند

کاراته‌کاهای استان قم به نمایندگی از سه باشگاه شهید زین‌الدین، تخت جمشید و آوای‌رزم مفوق به کسب مقام‌ها و مدال‌های متنوع از جام بین‌المللی ایران زمین شدند.

کاراته‌کاهای قم با کسب 11 مدال در جام بین‌المللی ایران‌زمین درخشیدند

به گزارش خبر فوری به نقل از فارس از قم، کاراته‌کاهای قم در حالی موفق به کسب مدال‌های رنگارنگ طلا، نقره و برنز پیکارهای سال 2017 جام بین‌المللی کاراته ایران‌زمین شدند که در سال‌های اخیر همواره در میادین مهم داخلی و بین‌المللی افتخارآفرینی کرده‌اند.

در پایان مسابقات بین‌المللی 2017 کاراته جام ایران‌زمین که با برنامه‌ریزی سبک شوتوکان جهانی WSKF در تهران برگزار شد، تیم منتخب کاراته استان قم در مجموع موفق به کسب 11 مدال شامل پنج طلا، دو نقره و چهار برنز شد تا یکی از ادوار موفق حضور در این رقابت‌ها را تجربه کند.

در حالی که نماینده سبک شوتوکان جهانی WSKF استان قم علیرضا نظری است از جمع شاگردان مجید عبدالحسینی به نمایندگی از باشگاه آوای‌رزم قم، رامین یوسفی‌تاجیک با شکست تمامی حریفان خود موفق به کسب مقام قهرمانی و نشان طلای این پیکارها شد و امین صفا نیز با کسب مدال طلا به کار خود پایان داد.

در این دوره از مسابقات محمدرضا نظری موفق به کسب مقام نایب‌قهرمانی و نشان نقره شد و مهدی دخیلی نیز با ایستادن بر سکوی نایب‌قهرمانی دومین نشان نقره باشگاه آوای‌رزم قم را کسب کرد، ضمن اینکه محمدحسین قوی‌عهد، متین اسماعیلی و سیدمحمد سیدان‌جاسبی سه مدال برنز برای استان قم و باشگاه آوای رزم کسب کردند.

در حالی که باشگاه شهید زین‌الدین قم نیز به عنوان یکی دیگر از باشگاه‌های قمی نمایندگان خود را راهی این دوره از پیکارهای بین‌المللی کاراته جام ایران‌زمین کرده بود، این تیم به مربیگری برادران سلطانی توسط سیدمجید وکیلی، سید علی مصباحی و امیرحسین گل‌بهار موفق به کسب سه مدال طلا شد.

باشگاه تخت جمشید نیز به مربیگری استاد محمد نجفی از این رقابت‌ها توسط محمدامین یعقوبی یک مدال برنز دشت کرد و این رقابت‌ها در حالی با درخشش کاراته‌کاهای قم به کار خود پایان داد که پیمان نظری سرپرستی تیم کاراته استان قم را در استان مسابقات بر عهده داشت.

منبع: فارس

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها