واکنش منوچهر هادی به درگیری با یکتا ناصر: بخاطر سوفیا بس کن

منوچهر هادی به صحبت های یکتا ناصر درباره جلسه با قاضی پرونده دخترشان در یک پست اینستاگرامی پاسخ داد.

واکنش منوچهر هادی به درگیری با یکتا ناصر: بخاطر سوفیا بس کن

منوچهر هادی در واکنش به صحبت‌های یکتا ناصر درباره جلسه با قاضی پرونده دخترشان در یک پست اینستاگرامی نوشت: جناب محمد شهریاری سرپرست دادسرای جنایی تهران من طبق قرار با دادگاه خانواده دخترم را از مادرش تحویل گرفتم تا چهارم فروردین و بعد طبق قولی که به شما دادم سر ساعت خدمت رسیدم و آنچه با احترام فرمودید را انجام دادم. خود پدر و وکیل خانم ناصر شاهد هستند که چقدر جلسه با مدیریت شما صمیمی و‌ محترم برگزار شد.

بیشتر بخوانید: یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی

بیشتر بخوانید: پاسخ اینستاگرامی قاضی شهریاری به خانم بازیگر!

من خدمت شما عرض کردم این خانم طبق رفتارهای سابقش که بارها و بارها دخترم را ماه به ماه و حتی آخرین بار هفتاد روز به من تحویل ندادند و تلفن دخترم را هم خاموش کردند و از دیدار دخترم در مدرسه هم قصد داشتند جلوگیری کنند و حتی یک هفته دخترم را به مدرسه نبردند که من و خانواده ام او را نبینبم.

همه اینها را سکوت کردم و رسانه ای نکردم. امروز به شما گفتم ایشان دخترم را ببرند مجدد تلفن او را خاموش می‌کنند و ارتباط را قطع می‌کنند گفتم ایشان دوباره پست می‌گذارند و‌ دوباره وارد حاشیه می‌شوند. شما تمام مدت دلسوزانه از ایشان دفاع کردید و گفتید هادی جان مادره گفتم چشم، خدارو شکر جناب قاضی دیدید چگونه جواب محبت‌ها و حمایتتان را داد.

خواهر ایشان ساعتی نیست که به قانون و من و خانواده ام توهین نکند ظاهرن کمپینی با مضمون صدای یکتا باشین هم تشکیل دادند لطفا جلوی اینهمه تشویش و بی‌آبرویی را بگیرید. دیگر چه اتفاقی باید بیفتد که یک نفر با سواستفاده از اسم مادر اینچنین پرده دری نکند. دروغهای پی‌در پی، تهمت‌های مکرر، یک ساعت تمام فحاشی و حمله مسلحانه با نیت قبلی به خانه مادر هشتاد ودو ساله من، اتهام دزدی دخترم به من.

 حضانت بچه طبق قانون و امضا و اثر انگشت خانم ناصر در طلاق نامه از هفت سالگی یعنی بیست و دو آذر ۱۴۰۲ با منه و من هنوز موفق نشدم او را از ایشان بگیرم. چه حقی از این مادر گرفته شده؟ چه کار که نگردند؟ الان که طفل معصومم را تحویلتان دادم پس نگرفتید، تحویلتان دادم با احترام، بس کنید ترو به آنچه می‌پرستید بس کنید. همچنان بانو یکتا ناصر که جز توهین دروغ مظلونمایی از شما چیزی ندیدم بخاطر سوفیا بس کن، مگر جناب شهریاری نگفتند خودتون پستهای قبلی رو‌ پاک کنید. خواهرتم پستهای محرک خود را پاک کند و قرار شد همانجا عکس بگیرند و خودشان از طرف دادسرا رسانه‌ای کنند که همه چی تمام شده است. چرا به دروغ میگویی مخفیانه، خدارو شکر خیلی چیزها به قاضی دادگاه و هیئت همراه ایشان ثابت شد انشاالاه زمان چیزهای دیگر را هم ثابت می‌‍کند.

منبع: انتخاب
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 12
  • ناشناس
    1

    هر لحظه ابعاد جدیدی از این ماجرای مخوف آشکار و سوالات جدیدی به سوالات قبلی افزوده میشه
    حمله مسلحانه با نیت قبلی به خانه‌ی مادر هشتاد و دو ساله‌ی هادی؟😯

    نظرات شما -
    • فاطمه
      6

      تو هم که با هر دروغی فکر نکرده دهنت گرد میشه..پنج روز بدون اجازه عمدا بجه را برده و سرپرستی با او نبوده تا بتواند عصبانی کند ..مخوف تویی که با حقه به هدف برسی ..

    • ناشناس
      4

      خوبه برای تو جای سوال نیست جرا بدون اجازه سرپرستی موقت رفته گم گور شده..تا خانم یکتا را عصبانی کنه بتونه انگ بزنه ...جون خودت هم اینکاره ای....

    • ناشناس
      2

      اتفاقا این مشکلات ما هم هست مادرشوهر فش مستهجن می ده تا عصبانی کنه بتونه حرف دربیاره و این شگرده پنج روز گم گور میشن تا عصبانی کنند حرف دربیاره این اخلاق کثیقه

    • ناشناس
      3

      در ابعاد اولی مانده ای ‌‌‌‌پنج روز بجه را برده سرپرست موقت مادر بوده و خلاف کرده

    • ناشناس
      2

      خودش در فیلم کلمات مستهجن یاد می ده

    • ناشناس
      3

      مادرشوهر من یک ماه فش داد تا بگه به من اینطور گفتند..

    • ناشناس
      3

      ابعاد را تحریف نکن...ابعاد اینه که دخترخوانده من با دروغ مادربزرگ هفت سال یتیم‌خانه مانده

    • ناشناس
      2

      برادرشوهری که دخالت می‌کنه...و با هم حمله ور میشن..خانم یکتا تنها مانده بود

    • ناشناس
      3

      آخه چطور میشه به آن خانواده صد نفره حمله کرد ...

    • ناشناس
      4

      یک مادرشوهر هم آنطور می‌گفت آخر معلوم شد به پسر یاد می داده زنتو بزن

  • ناشناس
    1

    زن وقتی بره روی لج ، خدا را بنده نیست .
    چه رسد به رعایت احترام ...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها