ولنتاین 2017 با منوی مخصوص ستاره

ولنتاین 2017 با منوی مخصوص ستاره

روز ولنتاین 95 برابر با 14 فوریه یا 26 بهمن است. اینجا با تاریخچه ولنتاین، انواع کادوی ولنتاین، کیک ولنتاین، متن ولنتاین 2017 و ... آشنا شوید.

"روز والنتاین" ، روز عشاق و یا روز عشق‌ورزی ، در فرهنگ مسیحی و فرهنگ مدرن غربی، روز ابراز عشق است. هر سال در روز ۱۴ فوریه مطابق با ۲۵ بهمن ماه و بعضی سال‌ها ۲۶ بهمن ماه این مناسبت برگزار می‌شود.
تاریخچه روز ولنتاین به جشنی باز می‌گردد که به افتخار قدیس ولنتاین در کلیساهای کاتولیک برگزار می‌شد. روز ولنتاین برگرفته از سنت‌های روم باستان و مسیحیت است. ابراز عشق در این روز معمولا با فرستادن کارت تبریک ولنتاین و یا خرید هدایایی همچون گل سرخ، خرس‌های عروسکی و شکلات انجام می‌شود.
در ادامه درباره تاریخچه ولنتاین، انواع هدایای دست ساز ولنتاین، عکس و متن ولنتاین 2017 و خلاصه هرچه به این روز زیبا مربوط است خواهیم گفت. با ما همراه باشید.

تاریخچه ولنتاین و ماجرای قدیس ولنتاین (سنت ولنتاین):

تاریخچه ولنتاین، به ولنتاین قدیس و مریدانش بازمی‌گردد. تاریخچه کامل و دقیقی از ولنتاین در دست نیست و آنچه از پیشینه این روز می‌دانیم با افسانه درآمیخته شده ‌است.
کلیسای کاتولیک امروزه به این نتیجه رسیده‌اند که حداقل سه قدیس به نام ولنتاین یا والنتیوس وجود داشته‌اند که همگی به قتل رسیده‌اند، به همین دلیل چندین افسانه در باب تاریخچه این رسم وجود دارد.
برای آنکه بدانید روز ولنتاین از کی و کجا شروع شد و اینکه روز ولنتاین 2017 در ایران در چه روزی است، روی لینک‌های زیر کلیک نمایید.
همه چیز درباره روز ولنتاین (valentine day) + عکس تاریخ ولنتاین 95 در ایران چه روزی است؟

انواع کادوی ولنتاین:

رسم است که در روز ولنتاین، عاشقان در سرتاسر دنیا این روز را همراه با عشق خود جشن گرفته و به رسم یادگاری و برای ابراز عشق و علاقه قلبی، انواع کارت پستال، نامه عاشقانه، کادوی ولنتاین شامل عروسک ولنتاین، شکلات ولنتاین، گل ولنتاین و ... را به یکدیگر تقدیم می‌کنند. بر خلاف جشن تولد و سالگر و دیگر مناسبت‌ها که یکی از طرفین صاحب انواع و اقسام کادوها می‌شود، در روز ولنتاین هر دو طرف از این لذت بهره‌مند خواهند شد و لذت کادو دادن و کادو گرفتن کاملا دو طرفه است.
در این روز همچنین عده‌ای دست به خلاقیت زده و کارهای متفاوتی برای ابراز علاقه خود انجام می‌دهند که نمونه‌هایی از این خلاقیت‌ها را در لینک‌های زیر خواهید دید.
ولنتاین 2017، ولنتاین 95، تزیین کادوی ولنتاین، عروسک ولنتاین
مجموعه ای از جذاب ترین ایده های ولنتاین
آموزش ساخت جعبه کادویی ولنتاین
آموزش ساخت هدیه ولنتاین با نمد (قلب نمدی ولنتاین)
عروسک ولنتاین 2017 (عروسک ولنتاین امسال چیه؟)
ایده های زیبای دیزاین کادو ولنتاین 95 زیباترین مجموعه تزیین گل ولنتاین (عکس دسته گل برای ولنتاین)
آموزش بافت دستبند ولنتاین (دستبند دوستی ولنتاین) زیباترین نمونه‌های تزیین کادوی ولنتاین

هدایای خوشمزه ولنتاین:

در کنار هدایای ولنتاین که به صورت یک قانون نانوشته درآمده، مدتی است که برخی افراد انواع کیک ولنتاین، کاپ کیک ولنتاین، ژله ولنتاین و دیگر خوراکی‌های خوشمزه با تم ولنتاین را تهیه کرده و مثل باقی هدایای ولنتاین، به کسی که دوستش دارند هدیه می‌دهند.
شما در لینک‌هایی که در زیر آمده می‌توانید نمونه‌های عالی از انواع کادوهای خوراکی ولنتاین شامل کیک، دسر و شکلات ولنتاین را پیدا کنید و از آن‌ها برای خرید و یا تهیه این خوراکی‌های خوشمزه در خانه ایده بگیرید.
ولنتاین 2017، کیک ولنتاین، شکلات ولنتاین، کاپ کیک ولنتاین ،کیک ردولوت
طرز تهیه کیک ویژه ولنتاین (پاپ کیک گل رز) طرز تهیه کیک مخملی قرمز یا رد ولوت (مخصوص شب یلدا و ولنتاین) طرز تهیه ژله ولنتاین (ژله سوپرایز قلبی) طرز تهیه کاپ کیک ولنتاین قرمز (کیک ردولوت)
طرز تهیه شکلات ولنتاین بدون فر
کلکسیونی زیبا از انواع مدل کیک ولنتاین

اس ام اس و متن تبریک ولنتاین:

یکی از رسوم قابل احترام و زیبا در میان مردم در سرتاسر جهان، تبریک گفتن به روش‌های مختلف در مناسبت‌های مختلف است. برای تبریک گفتن راه‌های زیادی وجود دارد برای مثال؛ افراد در گذشته به صورت حضوری، با تماس تلفنی، با ارسال نامه و بعدترها با ارسال ایمیل، ارسال اس ام اس تبریک، ارسال پیام تبریک در تلگرام و ... مناسبت‌ها و موقعیت‌های متفاوت را به یکدیگر تبریک می‌گفتند.
این روزها که بازار ارسال اس ام اس تبریک و عکس نوشته و متن تبریک به صورت تلگرامی حسابی داغ است، ما نیز خود را با این حرکت نو همگام کرده‌ایم و مجموعه‌ای از بهترین و جدیدترین پیام‌های تبریک ولنتاین 95، اس ام اس ولنتاین، عکس نوشته ولنتاین 2017 و ... را برای شما تهیه کرده‌ایم تا بتوانید در روز ولنتاین، برای افرادی که دوستشان دارید ارسال کنید و آن‌ها را خوشحال نمایید.
ولنتاین 2017، ولنتاین چه روزیه، تبریک ولنتاین، متن ولنتاین، عکس نوشته ولنتاین
مجموعه اس ام اس روز ولنتاین 2017 (sms ولنتاین جدید)
عکس نوشته و اس ام اس انگلیسی روز ولنتاین
متن ولنتاین زیبا و عاشقانه
مجموعه متن و عکس ولنتاین تنهایی (ولنتاین و تنهایی)
مجموعه عکس و متن تبریک ولنتاین 2017
زیباترین مجموعه اس ام اس ولنتاین 2017
زیباترین مجموعه عکس نوشته ولنتاین جدید
عکس پروفایل ولنتاین برای تلگرام
امیدواریم از این مجموعه منحصر به فرد استفاده کرده و از نمونه‌های مختلفی که در اینجا معرفی شد، ایده بگیرید و روز ولنتاین را به زیبایی هرچه بیشتر برگزار کنید.
همه ی ایده های ولنتاین را یکجا ببینید

منبع: ستاره

16

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها