این روزها همه می‌کشند شما چطور؟

رضا ساکی

این روزها همه می‌کشند شما چطور؟

بزنم به تخته هر روز خبرهای جدیدی از بازیکنان فوتبال می‌رسد. دبیر سابق کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گفته است: کار فوتبالیست‌ها از قلیان و سیگار گذشته و در مهمانی‌های شبانه به شیشه و قرص و… هم رسیده است.
به نظر می‌رسد رسانه‌ها باید جامعه را آماده اوردوز کردن ورزشکاران، دلاوران و نام‌آوران بکنند چون گویا کار از فرهنگ‌سازی گذشته است و شماری از این جماعت عزیز رسما مشغول شیشه‌کشی هستند و گوش‌شان هم به هیچ توبیخی بدهکار نیست. البته حق هم دارند آدم وقتی شیشه می‌کشد و ترامادول مصرف می‌کند تهدید و توبیخ را جدی نمی‌گیرد.
این وسط باید به یک نکته توجه کرد. با توجه به این که بنا بر آمار رسمی برخی هنرمندان می‌کشند، دانش‌آموزان می‌کشند، دانشجویان می‌کشند، کسبه می‌کشند، ثروتمندان می‌کشند، فقرا می‌کشند، بانوان می‌کشند و حتی کودکان می‌کشند گویا فقط امثال من و شما نمی‌کشیم و عنقریب است که این نکشیدن باعث طرد ما از جامعه بشود.
راستش دارم به این فکر می‌کنم که کم‌کم من هم شروع کنم چون این طوری که پیداست در مهمانی‌ها به جای چای، منقل و پایپ تعارف می‌کنند و اگر کسی اهل کشیدن نباشد خجالت می‌کشد. حالا به نظر شما من از کجا شروع کنم؟ سنتی یا صنعتی؟
باقی بقای‌تان

35

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها