عربستان دستور اخراج شترهای دارای مالکیت غیرسعودی را صادر کرد

وزارت محیط‌زیست، آب و کشاوری عربستان دستور اخراج تمامی شترهایی را که صاحبان‌شان غیرسعودی هستند تجدید کرد.

عربستان دستور اخراج شترهای دارای مالکیت غیرسعودی را صادر کرد

روزنامه عکاظ خبر داد، این وزارت به تمامی صاحبان غیرسعودی دام به‌ویژه شترداران تا پایان آگوست مهلت داد دام‌های خود را از خاک این کشور خارج کنند.

براساس بیانیه این وزارت سعودی، در راستای محافظت از پوشش گیاهی، اکوسیستم و نیز صیانت از راهبرد ملی چراگاه‌ها در جلوگیری از چرای بی‌رویه، از این پس فقط دام‌‌هایی که صاحبان‌شان سعودی هستند می‌توانند در خاک کشور باقی بمانند و از تاریخ اول سپتامبر 2023، صاحبان خارجی دام‌ها از تمامی امکانات قبلی در این زمینه بی‌بهره خواهند بود.

منبع: اعتمادآنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • ناشناس
    0

    بفرست ایران

  • اصغر
    1

    فكركنم قوانين عربستان داره پيشرو ميشه. الگوي خوبي نيستند؟

  • امیرعلی
    1

    البته مابیشتر پیشرفت کردیم دستور دادن ک جلوی فروختن دامهای نژاد دار مملکتو اعم از گاو وگوسفند نگیرن و تا میتواننددامهای بومی ایران را قاچاق کنندوبعد بگن گوسفندان مابه کشورهای عربی قاچاق میشود ..از یک طرف نماینده ترکیه بدون هیچ مانعی بقول خودش نه مرز دار ترکیه نه مرزبانی ایران میاد عکس سلفی تو خاکمون میگیره از طرفی هزاران دام زنده نژادار ایرانی به کشورهای عربی قاچاق میشه..مگه ما مرزبانی نداریم چطور این اتفاقها میوفته ؟؟؟؟ مگه بردن صدها راس گاو و گوسفند نخود کشمشه که تو جیب بریزن وببرن ؟یابا کامیون میره یا لنچ وقایق ..پیدا کنید پرتقالفروش را!!!!!

  • امیرعلی
    1

    دم بن سلمان گرم .درستش همینه .درست فکرکنیم کارش درسته ..به این نکته رسیده که بیابانهای عربستان خار هم کم شده پیدا نمیشه چهارتا بوته خار تومحیط زیستش هم هستش حفظ میکنه در عوض ما کلی دار و درخت تو شمال کشور داریم که به برکت کارخانه های ام دی اف و صنایع چوب و کاغذ روزانه بصورت قاچاق وغیره قطع میشه و جاش تبدیل به زمین ویلا و مسکونی میشه ..بلوطهای زاگرس هم چه افت میزنه چه برای تولید ذغال بریده میشه و از بین میره خیلی راحت ..به این میگن حفاظت از محیط زیست

  • ناشناس
    0

    مخ معیوب

  • ناشناس
    0

    بد بخت شدیم حالا فردا یه پولی میدن یکی از مسئولین میانشان ایران

  • اسی
    0

    از کجا می فهمن شتری غیر عربی هست؟ باهاش
    مصاحبه می کنن،اگه تونست به عربی جواب بده،که هیچ.اما اگه نتونست،دیپورت میشه!!

  • اااا
    0

    مسولین ما اینقدر افغانی ریختن تو ایران که آخر تنها کشوری که سرنگونمون کنه همین افغانستانه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها