ابتکار: امیدوارم نگرش اعظم طالقانی درباره «رجل سیاسی» به فعلیت برسد

معاون امور زنان رییس‌جمهوری ابراز امیدواری کرد که نگرش اعظم طالقانی درباره «رجل سیاسی» به فعلیت برسد و زنان در رقابت‌های مختلف نامزد شوند.

ابتکار: امیدوارم نگرش اعظم طالقانی درباره «رجل سیاسی» به فعلیت برسد

معصومه ابتکار معاون امور زنان رییس جمهور عصر امروز (دوشنبه) در حاشیه مراسم ختم اعظم طالقانی دبیرکل جامعه زنان انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران در باره واژه «رجل سیاسی» اظهار داشت: کسانی که در مجلس خبرگان قانون اساسی قانونگذار بودند همه این مسائل را مطرح کرده‌اند که واقعا کلمه رجل به این دلیل انتخاب شده و خانم اعظم طالقانی نسبت به این موضوع حساس بود و بارها خود را نامزد انتخابات ریاست جمهوری کرد.

وی افزود: امیدواریم این تفکر و نگرشی که ایشان دنبال می کردند به فعلیت برسد و زنان توانمند به صحنه بیایند و در رقابت های مختلف نامزد شوند.

ابتکار در پاسخ به این پرسش که به نظر شما چه کسی قابلیت این را دارد که از سوی زنان برای انتخابات ریاست جمهوری، نامزد شود؟ گفت: بحث شخص نیست کار ارزنده‌ای را مرحومه طالقانی دنبال کردند و باید ادامه یابد.

منبع: فارس

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • محمد
    0

    رجل سیاسی معنایش مشخص است و شامل زن نمی شود مباحثات مجلس خبرگان قانون اساسی موجود است یکی از نمایندگان گفت این درست نیست که رئیس جمهور ما زن باشد و به مرخصی زایمان برود و کشور بی رئیس جمهور شود

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      ‌متاسفم برات با این کوته نظری

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها