ازغدی درباره پرونده فساد چای: چرا به مردم درست نمی گویید چه شده؟/ دولت قبل که اشرافی بود و عدالت سرش نمی شد هیچ، شما چرا بعد از 2 سال فهمیدید؟/ این قضایا مردم را عصبانی و بی دین می‌کند

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در واکنش به پرونده فساد چای دبش گفت: مادر من هنگام شهادت فرزندنش گریه نکرد اما از این موضوع متأثر شد!

ازغدی درباره پرونده فساد چای: چرا به مردم درست نمی گویید چه شده؟/ دولت قبل که اشرافی بود و عدالت سرش نمی شد هیچ، شما چرا بعد  از 2 سال فهمیدید؟/ این قضایا مردم را عصبانی و بی دین می‌کند

حسن رحیم‌پور ازغدی گفت: چرا کسی پاسخگو نیست که این اختلاس‌ها چطور صورت می‌گیرد؟ دولت قبل که اشرافی بود و عدالت سرش نمی شد هیچ، شما چرا بعد  از 2 سال فهمیدید؟ این قضایا مردم را عصبانی و بی دین می‌کند.

 

حجم ویدیو: 6.35M | مدت زمان ویدیو: 00:01:55 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 17
  • ناشناس
    1

    این دولتهایی که به عنوانهای اشرافی و فاسد و رانت باز و ... نام می برید همگی در این 45 سال و زیر لوای حاکمیتی به اسم جمهوری اسلامی به قدرت رسیده اند و کار کرده اند!طوری صحبت نکنید که مشکل مختص به یکی دو تا دولت می شود!

  • ناشناس
    0

    اقای ازغدی تو هنوز هم نمی دانی عدالت بی معناست چرا در دوره مسیحیت مردم با کلیسا ومسیحیت مبارزه کردند

  • ناشناس
    0

    دو کلام هم از مادر عروسسسسسسسسسسسسسسس

  • ناشناس
    0

    صداى اين ياروكه دربيادواويلاس

  • ناشناس
    0

    با نام دین هم دنیای مردم را تباه کردند هم دین و آخرت مردم را دین آنها خلاصه شده در موی دختران اینکه مردم بخاطر فقر و تورم سفره شان خالی شده مهم نیست اینکه میلیون ها جوان دهه شصدی بخاطر فقر و گرانی میانسال شده اند و قید ازدواج را زده اند مهم نیست این که میلیون ها جوان بخاطر فقر وبیکاری افسرده و معتادشده اند وشاهد افزایش خودکشی جوانان هستیم اصلا مهم نیست چرا که مسئولان طعم فقر را نچشیده اند و چون سفره هاشون رنگین و فرزندانشان صاحب ثروت و مقام هستند خیال میکنند سفره مردم رنگین است این شیوه مملکت داری نه تنها زندگی مردم را به جهنم تبدیل کرده بلکه مردم را دین گریز کرده چرا که مسئولانی که با نام دین آمدند بجز ایجاد گرانی و فقر و خالی کردن سفره مردم و ایجاد افسردگی ودزدی امثال چای دبش ها از بیت المال هیچ کاری واسه مردم انجام ندادند

  • ناشناس
    0

    اسم این فیلم چیه میخوام دانلود کنم ببینم سیاسی تخیلیه؟

  • وحید قنبری
    0

    آقای ازغدی ،شما خودت بهتر از هرکس از اوضاع آشفته خبر دارید ..اما تعصب خشک و افراطی شما مانع از بیان حقیقت میشه..اگر دولت قبل اشراف زاده بود ،خیلی هایشان از منبر شما و امثال شما درس و پند گرفتن و حالا وضعیت به شکل درآمده..فعلا که برای شماها وضعیت خوبه هر حرفی دلتان بخواهد میزنید و هرکاری هم که بخواهید انجام میدید...متاسفانه باید منتظر فجایع بدتری بود!!!

  • هنوز در خواب و خیالی !
    0

    درستش این است، ... بی دین کرده !
    ....می کند برای چند سال پیش بود که به اسم اصلاح طلب و اصولگرا نوبت به نوبت مردم رو غارت و بی تدبیری و ناکارآمدی و منفعت طلبی خودتون رو ثابت کردید!

  • ایران
    0

    جناب ازغدی این همان دولت طیف شما است که از آن طرفداری می کردید الان از روحانی انتقاد شدید دارید اما الان گل سرسبد رییسی سکان دار اداره کشور است هفتاد درصد این اختلاس چای هم مربوط به همین دولت است چرا انتقاد تند سریع نمی کنید وهمه آقایان سکوت کردن ودم نمی زنند همه شما مثل هم هستید خود را تطهیر نکنید دراین کشور چهل چهار سال است که پستهای کلیدی بین صد نفر جابجا میشود از قوه قضاییه برمی دارند رییس جمهور میشه از شهرداری برمی دارند رییس مجلس میشه همینطور خیلی زیاد که مجال نام بردن نیست واختلاس هم بین خود همین افراد است وگرنه یک آدم عادی یک وام صد میلیونی از بانک بگیره چهار برابر آن وثیقه مطمن می گیرندچطور چندین هزار میلیارد اختلاس ودزدی میشود وقوه قضاییه اگر همان اولین اختلاس حکم اعدام قاطع صادر می‌کرد الان اوضاع کشور این نبود چرا چون افراد سفارش سفارش شده هستند این باعث نارضایتی مردم از عملکرد مسولین شده است پس بجای حل صورت مسأله آن را پاک نکنید

  • ابوالحیران
    0

    ساعت خواب جناب علامه ازغدی !!!! خیلی وقته همفکرای شما دولپی مشغولند خبر داری !!!؟؟؟؟؟؟؟

  • 🐜
    0

    دولت قبل اشرافی بودبله دولت رییسی هم در مسیر اشرافی گری قرار گرفته که از رقیب عقب نمونه دزدیدن دلارهای فولادی دزدیدن دلارهای نفتی دزدیدن از معیشت خانوارهای ایرانی و دزدی کلان دلارهای چای دبش من قول میدم دولت رییسی از دولتهای قبلی سبقت بگیرند و اشرافی ترین شود!!!

  • ناشناس
    11

    آفرین درود بر آقای پور ازغدی حقیقت میگه همه حرفاش درست

  • ناشناس
    0

    عمرمو تباه کردید حالا فکر بی دینی مردم شدی

  • ناشناس
    0

    الله.قران میگوید ناخن گوتاه کن شما چه کردید؟

  • ناشناس
    0

    شماها همه سواره اید وضع زندگی ملتو نمیدانید خدا به دادتان برسه؟

  • ناشناس
    0

    اجرکم عند الله شما هم خانواده شهید هستید . اگر توزیع ثروت عادلانه باشه اختلاس نمیشه‌ . برای افزایش حقوق بازنشسته بدبخت کلی شرط و شروط میرارید و‌میگید پول نداریم . برای آدم های خودتان وام های سه چهار میلیارد دلار میدید . بعد اسم اختلاس میزاریید . و چند سال بعد با هم شریک پول می‌شید و در سوئد در حال خرج کردن پول های اختلاس شده دستگیر می‌شید و حبس ابد می خورید. پول این مردم خوردن نداره. امام زمان به کمرتون بزنه نامردها .

  • محمدرضا کیانفر
    1

    .
    حسن رحیم‌پور ازغدی اصولگرا پرسید: این سیستم چند سوراخ دارد که معلوم نیست پول چای دبش کجا رفت؟

    آقای ازغدی،
    جمهوری اسلامی مثل تمام انقلابات طول تاریخ بینهایت سوراخ دارد که جنابعالی فقط یکی از آنها را می‌بینید چنانچه چشم بصیرت می‌بود هرگز چنین سؤالاتی نمی‌فرمودید.
    بنیاد وجودم ز تو ای دوست خراب است، وین کار خرابی همه از حب شراب است.
    زاهد که شود غره به زهدی که ندارد، آن زهد فریبنده‌ی او نقش سراب است.

    سرور گرامی،
    تنها راه نجات میهن اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
    1- قطع دشمنی با آمریکا برای دفع تهدیدات خارجی.
    2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی.
    با تشکر از توجه شما.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها