پیشنهاد فعالین فرهنگی به دبیر ستاد امر به معروف: سکوت کنید!/ تهیه کننده سریال گاندو: دستگاه های اطلاعاتی پرونده و عقبه محمدصالح هاشمی گلپایگانی را بررسی کنند

تهیه کننده سریال گاندو در توییتی از دستگاه های اطلاعاتی خواست پرونده و عقبه دبیر ستاد امر به معروف را بررسی کنند.

پیشنهاد فعالین فرهنگی به دبیر ستاد امر به معروف: سکوت کنید!/ تهیه کننده سریال گاندو: دستگاه های اطلاعاتی پرونده و عقبه محمدصالح هاشمی گلپایگانی را بررسی کنند

محمدصالح هاشمی گلپایگانی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در اظهاراتی عنوان کرده است که تاکسی‌های اینترنتی اگر بدانند با سوار کردن فرد بی حجاب جریمه می‌شوند ۵۰ درصد مشکل کشف حجاب خودروها حل می شود (بیشتر بخوانید).

سیدمحمود رضوی مشاور فرهنگی رئیس مجلس در واکنش به اظهارات دبیر ستاد امر به معروف نوشت: «عدالت آن است که در کنار تذکر به هنرمندان و ورزشکاران بابت اتفاقات اخیر، دستگاه‌های امنیتی و قضائی با افرادی همچون آقای هاشمی گلپایگانی که اظهارات تحریک آمیز و بی‌مورد می کنند به سرعت و شدت برخورد نمایند. لعنت بر دهانی که بی موقع باز شود.»

شب گذشته نیز "احسان صالحی" از فعالان رسانه ای در واکنش به اظهارات جدید دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر، در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توئیتر، نوشت:

«چند روز پس از تأکید رهبر انقلاب بر اینکه بحث بر سر حجاب نیست، امروز ⁧ هاشمی گلپایگانی⁩ باز همان فایل را با راهکاری از جنس قرار دادن مردم مقابل هم، باز کرد. این موتور تولید نفرت که در ماههای اخیر به سود پروژه قطبی‌ساز دشمن پمپاژ کرد، طبیعی و صرفا از سر نادانی است؟ قرار نیست خاموش شود؟».

همچنین مجتبی امینی تهیه کننده سریال گاندو در توییتی از دستگاه های اطلاعاتی خواست پرونده و عقبه دبیر ستاد امر به معروف را بررسی کنند.

وی نوشت: «به عنوان یک دلسوز نظام و شهروند از دستگاه های اطلاعاتی کشور خواهشمندم پرونده و عقبه جناب آقای هاشمی گلپایگانی دبیر ستاد امر به معروف را بررسی کنند.

پروژه تولید نفرت و دوقطبی سازی مشهود است، ردپای خرابکاری و نفوذ دیده می شود.»

بعلاوه محمد حسین پویانفر از مداحان اهل بیت نیز در توییتی نسبت به اظهارات دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر واکنش نشان داد و نوشت: ‌نفوذی شاخ و دُم دارد آیا؟
چرا کسی دکمه این آقای ... را نمی زند؟
وی از هشتگ #ساکت_شو در توییت خود استفاده کرده است.

مهدی عرفاتی دبیر شورای اطلاع رسانی دولت در واکنش به این اظهارات در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:

« بصیرت فقط در اعلام موضع نیست، گاهی در سکوت است!

مواضع شما و امثال شما که عامل شکاف و دو دستگی مردم است، خود بزرگترین منکر است. لطفا خاموش!»

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • ناشناس
    0

    دو قطبی سازان علیه قانون تا دیروز علیه گشت پلیس نفرت پراکنی می کردن الان رو دوربین ها خر خودتان هستید

  • ناشناس
    1

    این وعده اخبار قرآن است که کسانی که گمان نمی‌کردند تشکیلاتشان بر سرشان خراب شود خود با دست خودآرایی بر سر خودشان خراب کردند خداوند طالبان و دروغگویان را به شیطان واگذار می‌کند تا در مال و ا لادشان شریک شود و تضاد منافع پیدا می‌کنند و به جان هم می‌افتند و خانه را خود بر سر خود خراب می‌کنند تنها چاره‌ای آنست که پستان گاو بیت المال را رها کنندتا عدالت واقعی برپا شود

  • ناشناس
    1

    متأسفانه با آمدن رئیسی افراد نفوذی و افراطی به اسم بچه انقلابی و ولایی و ذوبی در مسندهای مهم و پست های کلیدی تکیه زده اند و این چند روز آتش خشم مردم رو که خودشان روشن کرده اند با صحبت هایشان شعله ور تر می کنند!
    که اگر اینها واقعا دلسوز ملت و کشور بودند انتظار می رفت برای اختلاس فولاد و این گرانی ها نیز چنین فریاد وااسلاما سر می دادند!
    بهتر است عقبه ی امثال رسایی و شریعتمداری و .... هم بررسی شود !
    مردم به عنوان مدعی‌العموم از کسانی که با جان و موجودیت ایران در لباس میش بازی می کنند شاکی هستند!
    و لطفاً تحقیق کنید چه کسی متن سخنرانی رئیسی رو نوشته که معترضین رو مگس خطاب می کند!

  • ناشناس
    1

    چه عجب اینقدر شعور پیداکردید که دربین خودیهای دو آتشه تون دنبال نفوذی ها بگردید نه ملت به ستوه امده .هر چند بسیارند وبرای هر ادم عاقلی بسیار نمایان .

  • کشکول
    0

    لطفاً دهنت را ببند پاول فکر کن بعد حرف بزن

  • آزادی
    0

    این فقط به دنبال پول در آوردن است برای هر نوع رفتاری می‌خواهد جریمه بگیرد کم اختلاس می‌کنند حالا دست در جیب مردم کردند هیچ جای جهان به خاطر نوع پوشش جریمه نمی‌شوند فقط در داعش و طالبان چنین رفتاری مرسوم است

  • ناشناس
    0

    کابینه رییسی باید منحل شود و پاکسازی صورت بگیرد اول خود ایشان برگردد قوه قضاییه و عدالت را اجراکند چون پاک ترین قوه قضاییه را زمان ایشان داشتیم ، بعد تذکر محکمی به تریبون داران و منبریان تندرو که تنش ایجاد میکنند داده شود تا اتش بیار معرکه نشوند ، امثال علم الهدا ها و بعضی از مسئولین دولتی و غیر دولتی که در این چند روز سخنان تحریک امیز ایراد می‌فرمودند ،،

  • رضا
    0

    وقتی فردی توان انجام مسئولیتی را ندارد و 248 نماینده مجلس طومار صادر میکنند که فلانی باید رئس جمهور شود و شورای نگهبان هم تکمیلش میکند نتیجه میشود این که شیرازه کار از هم بپاشد و مقدار اعتباری را نیز که کسب شده بود از دست بدهد در کل تمام انتخاب های اقای رئیسی مشکل دارد چون افراد انتخابی کننده کار نبوده اند

  • ناشناس
    0

    اینا چرا همشون تو توئیتر فعالن و با هم کل کل میکنن مگه فیلتر نیستن؟!
    همون داستان همیشگیه آمریکا بده ولی فقط برای مردم نه مسئولین.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها