دعوت عارف به سکوت‌سیاسی؛ الان زمان گله‌گذاری نیست

محمدرضا عارف عضو مجمع تشخیص مصلح نظام در توییتی نوشت: اوج شیوع پاندمی کرونا، زمان مناسبی برای گله‌گزاری و نقدهای سیاسی نیست.

دعوت عارف به سکوت‌سیاسی؛ الان زمان گله‌گذاری نیست

محمدرضا عارف در رشته توئیتی به موضوع کرونا و بحران سرمایه اجتماعی پرداخت. او نوشت: «امروز، بیش از گذشته مسائل اقتصادی و سیاسی به سلامت و بهداشت جامعه گره خورده است. بحران سرمایه اجتماعی، نباید مانع همراهی مردم با مصوبات ستاد کرونا شود؛ چرا که کاستن اثرات مهلک پاندمی کرونا جز با مدیریت یکپارچه و واحد و همراهی مردم میسر نمی‌شود.

‌امروز بر همه ما ضروری‌ است به مصوبات ستاد کرونا و بیانیه آقای رییس‌جمهور عمل و دیگران را به رعایت بیشتر ترغیب کنیم و به خاطر جان عزیزانمان، به خاطر ایران بی‌تفاوت نباشیم.

‌امروز متأسفانه شرایط اقتصادی، سلامت و آرامش مردم را مختل کرده و بر شیوع این ویروس دامن می‌زند. نقدهای به‌جایی دارید از عملکرد دولت و همه مدیران در سال‌های گذشته. ما هم در جریان اصلاح‌طلبی با پذیرش ضعف‌های خود، نقدهای بسیار جدی داریم به رویکرد دولت و آقای رییس‌جمهور!

اما در این اوج شیوع پاندمی کرونا، زمان مناسبی برای گله‌گزاری و نقدهای سیاسی نیست. به عنوان یک معلم کوچک، از همه شما درخواست می‌کنم دولت را در طرح ممنوعیت رفت‌وآمد و مدیریت این بلای خانمان‌سوز یاری کنیم. کرونا جز با همکاری و تعهد بالای ملت و دولت، قابل کنترل نیست.

منبع: خبرآنلاین

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • عباس
    0

    اول گود میایی عارف نصف کار فرار میکنی به نفع کس دیگری ...پس خواهشا ساکت

  • ناظمی
    0

    منظورشون این هست که بدون هیچ اعتراضی مردن روبپذیریم

  • الم
    0

    استمداد ابرو باختگان برای نجات خود از غرق شدن

  • ایمان
    0

    هشت سال تو مجلس لال بودی وخودت و خانوادت را ژن برتر میدونستی !میشه خواهش کنیم حالا هم به زباله دان تاریخ بپیوندی و همچون گذشته ننگین خود لال باشی !

  • سرا
    0

    عارف یعنی آدم متملق نون به نرخ روز خور و همچنین افرادی در ایران وجود داره که وضعیت کشور اینه

  • علی
    0

    سیب زمینی پشندی یعنی عارف

  • ایرانی
    0

    به نام اصلاح طلبی در این چندسال خیلی از منافع خود گذشتیم خیلی زخم زبانها را قبول کردیم با غرور و شجاعت عرض می کنم اشتباه بزرگی کرده ام در طول زندگی ام و افرادی رابه این جریان دعوت کرده ام ازهمه آنها عذر میخواهم شاید شماببخشی ولی من این اصلاح طلبها که به خارج فرار کرده اند وچه آنها که روبه صفتند نه خواهم بخشید و تاریخ مصرف شما تمام شده آقایان چه ازروحانی انتقاد کنی چه حمایت شماهادیگر هرچه بگی ماخلافش رامی کنیم

  • بی نام
    0

    آقای عارف پشتوانه رای سه چهار ملیون نفری تو مجلس شورای اسلامی داشت حداقل کار ممکن این بود که رییس مجلس بشه و اثر گذارترین نماینده باشه اما در عمل نه تنها رئیس مجلس نشد بلکه یه حرکت مفید هم تو مجلس نداشت این انسان شریف باید از دنیای سیاست برای همیشه خداحافظی کنه

  • حسن
    0

    پس کی موفعش است 40 سال است موقعش نیست

  • قلندر اصلی 5
    0

    شعر تازه ای سرودم همین الان

  • مسعود
    0

    ژن خوب این انگل ها را نقد نکنید وقت دزدی وچپاول است وقت گلایه نیست تف به شرف نداشته تان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها