تعمیر شوفاژ برقی در تهران

از میان لوازم گرمایشی مختلف، شوفاژ برقی به عنوان ایمن ترین وسیله شناخته شده است. زیرا به دلیل عدم استفاده از سوخت‌های فسیلی، خطر خفگی و گازگرفتگی وجود ندارد.

تعمیر شوفاژ برقی در تهران

« یدک تعمیر »؛ تعمیر شوفاژ برقی در تهران

از میان لوازم گرمایشی مختلف، شوفاژ برقی به عنوان ایمن ترین وسیله شناخته شده است. زیرا به دلیل عدم استفاده از سوخت های فسیلی، خطر خفگی و گازگرفتگی وجود ندارد. مکانیسم تولید حرارت در رادیاتور برقی تبدیل انرژی الکتریکی به انرژی گرمایی است. همچنین تعبیه ترموستات ایمنی باعث شده تا در صورت واژگونی شوفاژ، عملکرد دستگاه به طور خودکار متوقف می شود.

این دستگاه دارای عملکردی نسبتاً ساده است. بنابراین در صورتی که با نقص فنی مواجه شود تعمیر آن نیز ساده خواهد بود. از طرفی چون قطعات داخلی رادیاتور گران نیستند، بنابراین نگرانی از بابت هزینه تعمیر آن وجود نخواهد داشت.

مواردی چون عدم کیفیت ساخت، رعایت نکردن نکات استفاده صحیح و مراقبت از شوفاژ اغلب باعث می شود تا به خدمات تعمیر شوفاژ برقی نیاز پیدا کنید.

چنانچه رادیاتور روغنی شما دچار نقص فنی شده است، در این مطلب رایج ترین مشکلات شوفاژ برقی، خدمات قابل ارائخ برای تعمیر و ویژگی های یک تعمیرگاه مجاز و مطمئن شرح داده شده است.

خرابی شوفاژ برقی ناشی از چیست؟

مشکلات شوفاژ برقی اغلب در نتیجه از کار افتادن قطعات داخلی و یا صدمات مکانیکی به دستگاه ایجاد می شود. برای مثال ممکن است که ترموستات و المنت های گرمایشی از کار بیفتند. سیم های رابط و سوئیچ برق کار نکند. فن های شوفاژ قادر به چرخش نباشند. هریک از این اتفاقات توام با بروز علایم خاص هستند که در ادامه مطلب به آنها اشاره خواهیم کرد.

مراحل عیب یابی شوفاژ برقی در تهران

عیب یابی شوفاژ برقی

عملیات عیب یابی شوفاژ برقی در تهران توسط یدک تعمیر باتوجه به نوع مشکل دستگاه انجام می شود:

برای مثال اگر رادیاتور روغنی شما روشن نمی شود ابتدای بایستی سیم های برق چک شوند. اگر برق رسانی به دستگاه مشکلی نداشت در مرحله بعدی بایستی المنت های گرمایشی و ترموستات مورد بررسی قرار گیرند.

اگر رادیاتور برقی روشن شده اما پس از گذشت مدت زمانی، حرارت لازم را پخش نمی کند مشکل از المنت های گرمایشی است.

چنانچه پس از روشن کردن شوفاژ برقی متوجه شدید که فن های آن کار نمی کند، تجمع آلودگی و عدم نظافت آن دلیل این اتفاق بوده است و میتوانید به دفتر تهران یدک تعمیر برای ارائه خدمات ارسال نمایید.

نکاتی برای مراقبت از رادیاتور روغنی

نکاتی برای مراقبت از رادیاتور روغنی

مهمترین اقدام برای جلوگیری از خرابی زودهنگام رادیاتور روغنی و صرف هزینه برای آن، پیشگیری است. این امسئله از طریق توجه به نکات مراقبتی و استفاده صحیح میسر می شود. برای مثال:

۱. از روشن کردن شوفاژ برقی در مکان های مرطوب نظیر استخر، حمام و یا نزدیک سینک آشپزخانه خودداری کنید.

۲. با استفاده از جاروبرقی به طور منظم و دوره ای گرد و غبار جمع شده بر روی فن های شوفاژ را مکش کنید.

۳. برای استفاده از شوفاژ حتما آن را روی سطح صاف قرار دهید. زیرا لرزش دستگاه در هنگام کارکرد هم باعث صدمه زدن به شوفاژ می شود و هم خطر واژگونی را در پی دارد.

۴. برای استفاده از شوفاژ های برقی بزرگ و پرقدرت از محافظ برق مخصوص استفاده کنید.

۵. هیچگاه رادیاتور برقی را به مدت طولانی با بالاترین توان خود روشن نگذارید. این اتفاق باعث داغ شدن بیش از حد دستگاه، صدمه دیدن برد الکترونیکی و ترموستات و سیمهای رابط می‌شود.

۶. در صورتیکه ترموستات رادیاتور روغنی از کار افتاده است و یا کابل های رابطه دچار سوختگی و آسیب دیدگی شده‌اند نسبت به تعویض آنها اقدام نمایید.

هزینه تعمیر شوفاژ برقی

هزینه تعمیر شوفاژ برقی

همانطور که گفته شد شوفاژ برقی دستگاهی با عملکرد ساده است که در آن از قطعات نسبتا ارزان قیمتی استفاده شده است. بنابراین هم اجرت تعمیر شوفاژ برقی و هم هزینه تعویض لوازم یدکی بالا نخواهد بود. ضمن آنکه در یدک تعمیر کلیه هزینه ها مورد تایید نهادهای نظارتی است. این مرکز برای اطمینان بیشتر مشتریان در هنگام تسویه حساب، اقدام به ارائه فاکتور رسمی می نماید.

محدوده ارائه خدمات یدک تعمیر برای تعمیر شوفاژ برقی

اگر ساکن تهران هستید و به خدمات تعمیر رادیاتور برقی نیاز دارید، استادکاران یدک تعمیر آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در اسرع وقت می باشند. این مرکز با داشتن شعب مختلف خدمات تعمیر خود را در کلیه مناطق شمال، جنوب، شرق و غرب تهران را پوشش می دهد. به این ترتیب مشتریان نگرانی از بابت یافتن نزدیکترین تعمیرگاه مجاز برای تعمیر شوفاژ برقی نخواهند داشت.

ساکنین مناطق شمالی تهران به دلیل مجاورت با ارتفاعات بیشترین تقاضا را برای خدمات تعمیر شوفاژ برقی دارند. ساکنین مرکز تهران نیز اغلب شرکت ها، موسسات و اداراتی هستند که تقاضای خدمات تعمیر سریع و در محل را دارند.

قابل توجه است که خدمات تعمیر در یدک تعمیر در اسرع وقت انجام می شود. پس از ثبت درخواست سرویسکاران سریعا به محل شما اعزام می شوند. در صورت عدم نیاز به تجهیزات و قطعات خاص امکان تعمیر رادیاتور برقی در محل و منزل شما وجود دارد.

نحوه درخواست خدمات تعمیر در یدک تعمیر

تعمیرگاه مجاز شوفاژ برقی در تهران

برای بهره مندی از خدمات تعمیر شوفاژ برقی در یدک تعمیر تنها کافیست تا با شماره های درج شده در وبسایت تماس حاصل فرمایید.

در مواردی که مشتریان از طریق وبسایت اقدام به پر نمودن فرم درخواست خدمات را می نماید، کارشناسان ما بلافاصله با آنها تماس می گیرند. مشخصات آنها، محدوده محل سکونت و مشکل دستگاه توسط کارشناسان ثبت می شود و ساعت اعزام فنی کار به محل با آنها هماهنگ می شود.

قابل توجه است که کلیه خدمات تعمیر و تعویض قطعات در یدک تعمیر با ضمانت ۹۰ روزه انجام می شود. بنابراین مشتریان می توانند با خیال آسوده از خدمات ما بهره مند شوند.

مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۴۵۴۳۷ -۰۲۱

تلفن شعبه شمال تهران: ۲۶۱۲۴۶۹۶ - ۰۲۱

تلفن همراه : ۰۹۱۹۰۱۱۱۲۱۴

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها