بایدن: به‌ دنبال برقراری آتش‌بس ۶ هفته‌ای در غزه هستیم

رئیس‌جمهور آمریکا می‌گوید که با شرکای واشنگتن به‌دنبال برقراری آتش‌بس فوری در غزه هستند.

بایدن: به‌ دنبال برقراری آتش‌بس ۶ هفته‌ای در غزه هستیم

 «جو بایدن»  بامداد شنبه گفت ایالات متحده و شرکای آن در حال کار بر روی برقراری آتش‌بس فوری حداقل ۶ هفته‌ای در غزه و تلاش برای دائمی‌ترکردن آن هستند.

بایدن که کشورش حامی تمام‌قد رژیم صهیونیستی در ارتکاب جنایات جنگی در غزه بوده است، گفت: «با شرکای خود در حال تلاش هستیم تا با بحران انسانی در غزه مقابله و کمک‌ها را فراهم، گروگان‌ها را آزاد و آتش‌بس برقرار کنیم».

او همچنین گفت واشنگتن بر اطمینان از برقراری وحفظ آرامش در کشورهای همسایه رژیم صهیونیستی از جمله لبنان تلاش می‌کند.

رئیس‌جمهور آمریکا همچنین گفت: «به‌منظور رسیدن به راه‌حل ۲ دولتی و فراهم کردن امنیت و شأن برابر برای اسرائیلی‌ها و فلسطینی‌ها، فرصت برای صلح باید حفظ شود».

این در حالی است که با وجود نگرانی‌ها درباره حمله زمینی ارتش رژیم صهیونیستی به شهر رفح در جنوب غزه، دولت بایدن با تجهیز این رژیم به بمب و جنگنده‌ها به ارزش میلیاردها دلار موافقت کرده است.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    آتش بسی که بایدن آن را برای غزه وفلسطین طراحی کند همانندآن است که گرگ به گوسفند وعده امنیت بدهد آنچه که امنیت را به خاورمیانه و فلسطین باز می گرداند موشک است که مستقیم سر نتانیاهو فرود بیاید وتن آمریکا را بلرزاند این جنایت کاران روی تمام جنایت کاران تاریخ را سفید کردند از خداوند می خواهیم کودکان و نوه های بایدن و بلینکن زیر آوار بما نند و جز تماشا کاری از دستشان بر نیاید

  • ناشناس
    0

    عمر جوبایدن بلینکن و ترامپ رو به پایان است آفتابشان غروب میکنددادگاه خدا آماده ی سوال و جواب از کافران است که سرنوشتشان همانندشارون و دیگر جنایتکاران است به به چه زود است آن روز که راه فراری در آنجا نیست و بد بازگشت گاهی است برای کافرانی که چهارده هزار کودک را در غزه به خاک و خون کشیدن و سر بلا گرفتند و افتخار میکنند به کودک کشی به امید اینکه خودشان در آسایش باشند در حالی که آسایش و آرامششان در آتش است و برای سوختن در جهنم عجله میکنند و با همدیگر مسابقه گذاشتند لعنت خدا بر کافران

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها