آشنایی با آرایش دائم

امروزه از تتو برای زیبایی و یا موارد متفرقه استفاده میکنند که انواع متفاوت دارند که درعمل تتو رنگدانه ها را به واسته سوزن های مخصوص وارد پوست میکنند که مدت ها بروی بدن ماندگاری دارند.

آشنایی با آرایش دائم

آرایش دائم صورت چگونه است؟

امروزه تتو صورت به عنوان یک روش زیبایی شناخته میشود که باعث فرم دهی به اجزای مختلف صورت مانند لب ها و ابرو ها و چشم و غیره میشود و نواقص راپوشش میدهد و امروزه بین خانوم‌ها انواع تتو صورت از محبوبیت خاصی برخوردار است.

انواع تتو صورت

امروزه از تتو صورت بعنوان آرایش دائم استفاده میکنند و بین خانوم ها رواج پیدا کرده و محبوب است مخصوصا خانوم های شاغل که در طول روز وقت ارایش ندارند مثل تتو چشم یا تتو لب و …

انواع تتو لب:

· میکروبلیدینگ لب

· میکرو پیگمنتشن لب

در هر دو روش که توسط سوزن های مخصوص رنگدانه به لب تزریق میشود و با این کار رنگ لب را پر رنگ تر میکنند در روش میکروبلیدینگ بخاطر اینکه رنگدانه در سطح پوست لب تزریق میشود مدت ماندگاری ان بین ۵ الی۶ ماه است و مدت ماندگاری کمی دارد و باید ترمیم شود بعد از بازه زمانی طی شده ولی در روش میکروپیگمنتشن به دلیل اینکه رنگدانه به عمق بیشتری نفوذ پیدا میکند مدت زمان طولانی تر ماندگاری دارد نسبت به روش اول و مدت ان بین ۲ تا ۵ سال است.

انواع تتو خط چشم:

· بن مژه

· خط چشم دائمی

بن مژه که به آن میکرو پیگمنتشن مژه هم گفته میشود به کمک رنگدانه ها که بین تارهای مژه تزریق میشود فضاهای خالی بین مژه را پر میکنند و مناسب افرادی است که فرصت کافی برای ارایش روزانه ندارند

خط چشم دائمی بدین صورت است که بر اساس نوع فرم جسم یک خط باریک دنباله دار برروی پلک فوقانی کشیده میشود که به ان شیدینگ نیز گفته میشود و برای بانوان ورزشکار و شاغل بسیار مناسب است و این کار سبب میگردد چشم درشتر بنظر برسد.

انواع تتو ابرو:

· تتوی ابرو

· شیدینگ ابرو

امروزه بسیاری از بانوان برای فرم‌دهی ابروهای خود از تتو ابرو استفاده میکنندکه در مدل سنتی آن یک قاب برروی ابرو کشیده میشود و آن را پر میکردند توسط رنگدانه و یک حالت کاملا مصنوعی و غیر طبیعی به صورت میدادند ولی امرپزه از هاشور که به کمک سوزن های مخصوص زده میشود استفاده میشود وبه فرم ابرو حالت کاملا طبیعی داده میشود

در شیدینگ ابرو یا همان سایه ابرو یک تنو طبیعی از ان یاد می کنند از رنگ های روشن برای برای این روش استفاده میکندد و نقاط کم پشت ابرو را با این روش به صورت طبیعی پوشش میدهند و بیشتر در تاج و انتهای ابرو که از تراکم مو کمتری برخوردار است استفاده میکنند و یک حالت فانتزی دارد.

میکروبلیدینگ یا تاتو ، کدام بهتر است؟

حتما برای شما سوال پیش امده که میکروبلیدینگ و تتو چه هستند و چه تفاوتایی باهم‌دارند و کارایی کدام بهتر است .

تفاوت ماندگاری تتو های قدیمی با میکرو بلیدینگ

در مورد ماندگاری و دوارم تتو اول باید بگوییم که عوامل زیادی هستند که تاثیر دارند در ماندگاری رنگ ان عواملی چون عمق نفوذ رنگدانه ،کیفیت مواد استفاده شده، نوع پوست فرد تتو شونده، میزان قرار گرفتن در معرض اشعه فرابنفش و … که تمام موارد گفته شده در مدت زمان و ماندگاری اثر تتو تاثیر گذار است.

حال بخواهیم دو روش تتو سنتی را با میکرو بلیدینگ مقایسه کنیم باید بگوییم به دلیل اینکه عمق نفوذ رنگدانه در روش تتو سنتی عمیق تر بوده به همان اندازه ماندگاری و دوام ان هم بیشتر بوده و به عبارتی میتوان گفت تتو های سنتی ابرو‌ روشی دائمی بوده.

در روش میکرو بلیدینگ که به ان طراحی نیمه دائم ابرو نیز میگویند بسته به نوع پوست و کیفیت مواد استفاده شده مدت زمان ماندگاری ان بین ۶ ماه تا ۵ سال است و در تمام این مدت نیز باید دوره ترمیم ان انجام شود.

در جواب به شما عزیزان باید گفت که میکرو بلیدینگ و میکرو پیگمنتشن و تتو سنتی همگی تتو هستند و کارشان ترمیم و فرم دهی به ظاهر ابرو است و کسانی که دچار ریزش ابرو یا کمپشتی ابرو هستند از روش های گفته شده مشگل کم پشتی و خالی بودن ابرو از مو را حل میکنند. در دوره میکروبلیدینگ و دوره میکروپیگمنتیشن تمام سرفصل های مربوط به این دوره آموزش داده میشود.

هلدینگ آموزشی و خدماتی نیک اندیشان با داشتن کادری مجرب و اساتیدی متخصص، نخبه و با سابقه کار در حوزه مرتبط برای بالا بردن دانش شما دوستان و آموزش کاربردی ، اقدام به برگزاری دوره اکستنشن مژه و دوره کاشت ناخن نموده است.

شایان ذکر است، که از امتیازات ویژه این موسسه پشتیبانی شما دوستان توسط استاد تا تسلط کامل است.

مدیر عامل هلدینگ نیک اندیشان آقای دکتر حمزه شیخ، کارآفرین، استاد دانشگاه و مشاور مدیریت، اقتصاد و سرمایه گذاری و کارشناس اقتصادی صدا و سیما می باشد.

هلدینگ نیک اندیشان برند برتر آموزش و کاریابی در کشور و ارائه دهنده خدمات آموزشی، دیجیتال مارکتینگ، استاندارد سازی(ایزو) و منتورینگ و کوچینگ(مربیگری) کسب و کارهاست. جهت مشاوره و اخذ خدمات از این مجموعه می توانید با شماره های ذیل تماس حاصل کنید یا به آدرس شعبات نیک اندیشان یا آدرس سایت و ایستاگرام آن که در ادامه می آید مراجعه کنید.

۰۲۱۴۴۲۳۱۰۰۸

Www.nickandishan.comسایت

@dr.hamzehsheikhاینستاگرام

آدرس شعبه صادقیه: فلکه دوم صادقیه، ابتدای ستارخان، پ۱۱۹۰ ط۲

۰۲۱۶۶۴۶۱۵۵۰

آدرس شعبه ولیعصر: ضلع شمال شرقی چهارراه ولیعصر پ۱۴۴۱ ط۲

3931

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها