بزرگترین و معتبرترین تامین کننده فولاد و دستگاه های برش صنعتی

شرکت فولاد حامیران همواره تلاش نموده تا با ارائه بهترین و کامل ترین خدمات در راستای جلب رضایت مشتریان و صنعت گران، در پیشرفت صنعت فولاد کشور سهیم باشد.

بزرگترین و معتبرترین تامین کننده فولاد و دستگاه های برش صنعتی

فولاد آلیاژی حامیران با توجه به حجم بالای درخواست مشتریان جهت برش انواع محصولات فولادی، اقدام به تأسیس یک کارگاه برش زنی با کاملترین تجهیزات و دستگاه ها نمود تا علاوه بر فروش فولاد ، خدماتی مانند انواع برش های CNC ، اره نواری ، گیوتین و هوا برش را نیز به مشتریان خود ارائه نماید. کلیه خدمات توسط تکنسین ها و نیروهای متخصص در این زمینه صورت می گیرد که همین امر سبب افزایش کیفیت خدمات برشکاری فولاد حامیران شده است.

برش با دستگاه CNC

یکی دیگر از خدمات شرکت فولاد حامیران برش زنی با دستگاه های CNC به صورت هوا برش و پلاسما می باشد. در روش پلاسما فرآیند برش با استفاده از یک قوس الکتریکی انجام شده و از دقت بسیار بالایی برخوردار است و به همین علت لبه های ورق بعد از برش بسیار صاف و دارای بهترین کیفیت است؛ از این رو در بسیاری از صنایع کاربردی و محبوب است. یکی دیگر از مزیت های استفاده از روش پلاسما، عدم نیاز به مهارت بالای اپراتور است.

برش CNC هوا برش به صورت دستی و با استفاده از سوخت گاز به همراه اکسیژن انجام می شود، هوا برش با این که دقت لازم در برش را ندارد اما به دلیل کاهش هزینه ها و مقرون به صرفه بودن در بسیاری از موارد می تواند جایگزین خوبی برای روش پلاسما یا لیزری باشد. روش پلاسما هم معایبی دارد؛ از جمله معایب آن می توان به خطر برق گرفتگی و بالا بودن هزینه های مصرف برق نیز اشاره نمود.

دستگاه برش لیزری CNC

بهترین انتخاب برای برش و قطعه زنی با دقت و کیفیت بسیار بالا دستگاه برش لیزری CNC می باشد؛ این دستگاه قادر است تا ضخامت 15 میلیمتر قطعات آهنی، غیرآهنی، آلومینوم و آلیاژی را در کمترین زمان و با پایین ترین میزان هزینه برش دهد.

گازهای نیتروژن و اکسیژن با توجه به این که کیفیت و دقت بالاتری دارند بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند، با این حال نوع گاز می تواند بنابر در خواست مشتری و نوع فولاد متفاوت باشد. قطعات برش داده شده با این دستگاه دارای سطحی صاف و کمترین میزان ضایعات متریال هستند.

مجموعه حامیران با تجهیز کارگاه برشکاری خود به انواع دستگاه های CNC این امکان را فراهم نموده تا مشتریان بتوانند مطابق با نیاز خود خدمات CNC دریافت نمایند.

برش با دستگاه اره نواری

شرکت فولاد حامیران با خرید 40 دستگاه اره نواری کسمک ترکیه با سایز و ابعاد متنوع، کارگاه برش کاری خود را مجهز تر نموده تا بتواند از تمامی جهات پاسخگوی نیاز مشتریان باشد.

تیغ اره نواری

عرض دستگاه تیغ اره نواری باید با توجه به نوع و ضخامت فولاد تعیین گردد، بنابراین هنگام خرید تیغ اره نواری این موضوع را بررسی نمایید.

تیغ اره ها در هر اینچ خود دارای تعداد مشخصی دندانه هستند؛ کیفیت و دقت برش به تعداد این دندانه ها در هر اینچ بستگی دارد به همین دلیل کم بودن دندانه ها موجب سخت شدن برش خواهد شد.

مزایا و معایب دستگاه اره نواری

در گذشته برشکاری با دستگاه اره لنگ، اره آب صابونی و اره آتشی انجام میشد .دستگاه اره آب صابونی به دلیل سرعت بالا بهترین انتخاب برای برش انواع پروفیل ها بود. به مرور زمان دستگاه اره نواری جایگزین اره آب صابونی گردید چرا که خطر بسیار کمتر و سرعت بالاتری نسبت به آب صابونی دارد. اره نواری با کاهش هزینه ها و دور ریز قطعات جایگاه ویژه ای را در میان برشکاران به خود اختصاص داد.

برش پروفیل ها و نبشی های با ضخامت کم معمولا با اره آتشی انجام میشد اما خطر استفاده از آتش موجب شد تا اره نواری بهترین انتخاب برای انواع برش باشد.

لازم به ذکر است کیفیت برش دستگاه اره نواری نسبت به اره آتشی بالاتر بوده و دور ریز قطعات تا حد بسیار زیادی نیز کاهش می یابد.

فروش فولاد مجموعه فولاد حامیران

شرکت فولاد حامیران علاوه بر ارائه انواع خدمات برش زنی، با تکیه بر سال ها تجربه به یک تامین کننده بزرگ در زمینه خرید و فروش محصولات فولادی در کشور مبدل شده است. رشد و پیشرفت یک کشور را می توان با بررسی صنعت فولاد آن مورد سنجش قرار داد، چرا که فولاد در صنایع مختلف یک ماده اولیه مهم به شمار می رود. کاربرد فولاد را نمی توان متعلق به یک صنعت دانست چرا که تقریبا تمام صنایع وابسته به تولید آن می باشند. کشور ایران در صده گذشته با وجود منابع غنی و طبیعی سنگ آهن در زمینه تولید و عرضه فولاد پیشرفت چشم گیر و رو به رشدی نیز داشته است.

فولاد حامیران با در دست داشتن تنها نمایندگی فروش فولاد بهلر در ایران و نمایندگی انحصاری شرکت فولاد آلیاژی اصفهان ، عاملیت فروش شرکت فولاد ایران و همچنین ارتباط مستمر با بزرگان این صنعت در آنسوی مرزهای کشور به یک قطب مهم در صنعت فولاد تبدیل گشته است.

3931

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها