مستر بلیط؛ اقامت در یزد و بازدید از آتشکده بهرام

درباره آتشکده بهرام یزد چه می دانید؟ آتشکده بهرام مربوط به کدام دوره از تاریخ است؟ آتشکده بهرام یکی از برترین مقاصد گردشگری در شهر یزد است و هر ساله پذیرای مسافران و گردشگران داخلی و خارجی زیادی می باشد. آتشکده بهرام مجموعه ای با ارزش و زیباست که شما با یک بار بازدید می توانید به مجموعه از آثار تاریخی دسترسی داشته باشید.

مستر بلیط؛ اقامت در یزد و بازدید از آتشکده بهرام

اگر به بازدید از فضاهای تاریخی علاقه دارید، مجموعه تاریخی و آتشکده بهرام یکی از برجسته ‌ترین اماکن تاریخی ایران است. بازدید از آتشکده بهرام می‌تواند اطلاعات قابل تأملی در خصوص تاریخ ایران در اختیارتان قرار دهد.

امروزه وبسایت های زیادی در حوزه گردشگری فعالیت می کنند؛ اما به خاطر داشته باشید که مقصود از سفر به یزد، لذت بردن از این شهر زیباست بنابراین باید با آگاهی قبل از سفر به یزد اطلاعاتی کامل و جامع درباره هتل ها و نقاط گردشگری آن به دست آورید و با خیالی راحت و آسوده به این شهر زیبا سفر نمایید. شهر یزد به دلیل داشتن جاذبه های تاریخی و تفریحی فراوان میزبان بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی است، بنابراین با رزرو هتل یزد خود را آماده بازدید از بنای تاریخی آتشکده بهرام نمایید.

درباره آتشکده بهرام یزد بیشتر بدانیم...

آتشکده بهرام در شهر یزد محل نگهداری آتش مقدس زرتشتیان و نیایشگاه آنان است. قدمت این آتشکده به دوران پهلوی می ‌رسد؛ هرچند آتشی که در آن می ‌سوزد، بیش از 1500 سال روشن مانده است. در واقع، آتش موجود در آتشکده زرتشتیان یزد، یکی از سه آتش باستانی و مقدس پیروان زرتشت از دوره ساسانیان است که همچنان روشن می باشد. لازم است بدانید آتشکده بهرام یزد در تاریخ 22 شهریور 1378 هجری شمسی در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

از آن جایی که آتشکده بهرام یزد مکان مقدسی است بنابراین وارد شدن به آن آداب و رسوم خاصی دارد که به شرح زیر است:

  • همه افراد اعم از مردان و زنان باید هنگام ورود به این مکان پاکیزه باشند.
  • میزان اهمیت و مقدس بودن این آتشکده برای زرتشتیان مانند مسجد برای مسلمانان است و بانوان در دوره‌ های خاص نمی ‌توانند به آن وارد شوند.
  • مردان زرتشتی به هنگام ورود از کلاه سفید و زنان از روسری سفید به‌ همراه لباس رنگ روشن استفاده می‌کنند و کفش ‌های خود را در می‌آورند.
  • کسی نباید به آتش مقدس نزدیک شود؛ چرا که نفس انسان آن را آلوده می‌کند.

قفغقغ

مستربلیط؛ معتبرترین وبسایت رزرو هتل یزد

مسافران برای این که در رزرو هتل یزد با مشکل مواجه نشوند، بهتر است با مراجعه به وبسایت مستربلیط تنوع هتل ها را بررسی نمایند تا بتوانند بهترین هتل را مطابق با هزینه و سلیقه خود انتخاب کنند، این موضوع باعث شده است افراد به راحتی آن چه را مد نظر دارند، مشاهده کنند و رزرو را انجام دهند.

رزرو آنلاین هتل مستربلیط در هر کجای دنیا، پرواز و هتل های داخلی و خارجی بسیاری را با قیمت مناسب ارائه می دهد و به همین علت باعث می شود آسایش را برای گردشگران فراهم نماید. مسافران با رزرو هتل یزد به دو قطب توریستی کشور سفر می کنند و می توانند با رزرو این هتل ها از شهرهای اطراف بازدید داشته باشند.

وبسایت رسمی مستر بلیط با ایجاد بستری امن در حوزه گردشگری برای تهیه بلیط هواپیما و رزرو هتل در همه نقاط نقاط کشور و ارائه پشتیبانی 24 ساعته به ایجاد سفری امن و خاطره انگیز برای همه مسافران عزیز می اندیشد. شما عزیزان در هر ساعت از شبانه روز می توانید با کارشناسان حرفه ای مستربلیط تماس حاصل نمایید و از تخفیف های ویژه مستربلیط استفاده نمایید. پیشنهاد می کنیم حتی برای یک بار سرویس رزرو هتل مستربلیط را امتحان کنید و سفر خاطره انگیز یزد خود را با رزرو به صرفه هتل ماندگار نمایید.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها