بهترین قیمت دستگاه تصفیه آب cck در تصفیه آسا

نکته مهم در خرید دستگاه آب تصفیه کن این است که بتواند هر نوع آلاینده ای را از بین ببرد و سختی آب را کاهش دهد. در این مطلب می خواهیم به معرفی برند تصفیه آب سی سی کا که از بهترین مارک های تصفیه آب تایوانی است، بپردازیم.

بهترین قیمت دستگاه تصفیه آب cck در تصفیه آسا

آلودگی آب و کیفیت نامطلوب آب های لوله کشی در طی فریاند افزیش جمهیت و شهرنشینی بر کسی پوشیده نیست. طعم و مزه ی نامطبوع آب یکی از نشانه های وجود املاح زیاد آن می باشد. مواد آلوده ای هم چون مواد شیمیایی و انگل ها و رسوبات و سایر عوامل بیماری زا در آب وجود دارد که با چشم غیر مسلح قایل مشاهده نیستند. سیستم های تصفیه شهری نیز نمی توانند این مواد را به خوبی از آب جدا کنند. بنابراین برای این که به آبی سالم و بهداشتی دسترسی داشته باشیم نیازمند یک دستگاه تصفیه آب خانگی هستیم. نکته ی مهم در خرید دستگاه آب تصفیه کن این است که  بتواند هر نوع آلاینده ای را از بین ببرد و سختی آب را کاهش دهد. در این مطلب می خواهیم به معرفی برند تصفیه آب سی سی کا که از بهترین مارک های تصفیه آب تایوانی است بپردازیم.

معرفی برند تصفیه آب سی سی کا

سی سی کا برند شناخته شده ای است که  در سال 1973 در تایوان تاسیس شد. این شرکت تجهیزات پیشرفته‌ای برای تولید دستگاه های خود دارد و تمام قطعات، حتی پیچ و مهره‌ ها هم توسط خود شرکت  سی سی کا تولید می‌شوند. فیلترها، کارتریج‌ها، هوزینگ‌ها، انواع شلنگ ، پمپ، بدنه و سایر قطعات با بالاترین استاندارد و کیفیت تولید می‌شوند و روی دستگاه ‌ها نصب می‌شوند. سی سی کا دارای واحد تحقیق و توسعه‌ است که قصد دارد روز به روز بر کیفیت دستگاه‌ های خود بیافزاید و قابلیت ‌های جدیدی به آن‌ها اضافه ‌کنند.

این برند که در ابتدای فعالیتش از سیستم های اولترا فیلراسیون استفاده می کرد ، با اختراع سیستم اسمز معکوس این شرکت نیز توجه اش را متمرکز بر تولید دستگاه های اسمز معکوس کرد. کیفیت دستگاه های cck بسیار بالا و هماهنگ با استاندارد های روز دنیا و سازمان بهداشت جهانی می باشد. سی سی کا که بهترین مارک تصفیه آب تایوانی است نسبت به سایر برند های قیمت پایین تری دارد اما از نظر کارایی و کیفیت یکسان می باشد. دستگاه های سی سی کا سال های زیادی است که در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد و در ایران شرکت تصفیه آسا مرکز خرید معتبر این برند می باشد. تصفیه آب سی سی کا می تواند ضامن سلامتی شما و خانواده تان باشد و با داشتن آن همواره آب بهداشتی و خالص بنوشید.

image_428e35998d8ce737be0432ef6755ace3158da2222222222222222222222222226a

بهترین مدل های دستگاه تصفیه آب سی سی کا

سی سی کا انواع تصفیه آب در مدل های 6 مرحله ای، قلیایی، فرابنفش و اکسیژن ساز تولید کرده است که بهترین مدل های دستگاه های تصفیه آب سی سی کا می باشند. تمامی این دستگاه ها دارای سیستم اسمز معکوس برای حذف املاح آب می باشند. سی سی کا 6 مرحله ای دارای 6 فیلتر تصفیه به نام های پروپیلن، کربن اکتیو، کربن بلاک، ممبران و پست کربن و مینرال می باشد که توسط فیلتر های 1 تا 3 رسوبات و مواد جامد و مواد شیمیایی مثل کلر آب از بین می روند و سپس در مرحله چهارم توسط ممبران 12 لایه تمام املاح آب تا 98 درصد حذف می شوند و سختی آب تا حد زیادی کاهش پیدا می کند. فیلتر مینرال نیز در مرحله ی آخر مواد و املاح معدنی از دست رفته را به آب بر می گرداند.

دستگاه های 7 مرحله ای سی سی کا همانند دستگاه های 6 مرحله ای می باشند و فقط یک فیلتر قلیایی نیز در مرحله هفتم به آن اضافه شده است. کارکرد فیلتر قلیایی این است که PH آب را افزایش داده و  به عددی بین 7.5 تا 9 می رساند که باعث قلیایی شدن آب می شود.آب قلیایی برای جلوگیری از سرطان، دیابت، خشکی پوست و بیماری های گوارشی بسیار مفید است.

دستگاه فرابنفش سی سی کا نیز مخصوص آب هایی است که کلرزنی نشده اند و آلودگی های میکروبی زیادی دارد که تنها با استفاده از لامپ یو وی می تون آن ها را از میان برداشت. فیلتر فرابنفش در دستگاه سی سی کا در مرحله ی آخر قار می گیرد و با تابش بر آب، تمامی میکروب ها و نگل های موجود را از بین خواهد برد.

بهترین دستگاه تصفیه آب سی سی کا مدل 8 مرحله ای اکسیژن ساز آن می باشد. این دستگاه تمام فیلتر های لازم برای تصفیه آب را در اختیار دارد. فیلتر پروپیلن، کربن پودری، کربن بلاک، ممبران، پست کربن، مینرال، قلیایی و اکسیژن ساز. فیلتر اکسیژن ساز که در مرحله ی آخر دستگاه وجود دارد نوعی فیلتر مادون قرمز است که با شکستن ساختار مولکول های آب برای تولید اکسیژن بیشتر در آب استفاده می شود. نوشیدن این آب باعث افزایش انرژی بدن در طول روز و هیدراته نگه داشتن آن می شود.

یکی از نکات مهم در رابطه با دستگاه های تصفیه آب تعویض فیلتر ها می باشد. فیلتر ها پس از مدتی کار کردن به دلیل اشباع شدن از مواد آلوده و رسوبات کارایی خود را از دست می دهند و باید تعیض شوند تا بتوانند به کار خود ادامه دهند. توجه داشته باشید که تعویض فیلتر ها و سایر خدمات مربوط به دستگاه تصفیه آب شما  بر عهده ی شرکتی است که از آن دستگاه را خریداری کرده اید. به همین علت از معتبر بودن فروشنده و خدمات پس از فروش آن اطمینان حاصل کنید.

image_7ef0a7e835eea9225eda32d6a64e4e0b778253333333333333333333333315a

فروش اینترنتی دستگاه تصفیه آب

مرکز خرید دستگاه تصفیه آب تصفیه آسا نمایندگی رسمی فروش و پخش بهترین برند های تصفیه آب تایوانی از جمله برند سی سی کا در ایران می باشد. شما با خید از این شرکت از اورجینال بودن دستگاه تصفیه آب مطمئن خواهید شد هم چنین کلیه خدمات پس از فروش دستگاه نیز بر عهده ی تصفیه آسا می باشد که با بهترین قیمت آن ها را ارائه می دهد.

ارسال و نصب دستگاه ها به صورت رایگان در تهران و استان البرز انجام می شود. شما می توانید برای سهولت خرید خود به سایت تصفیه آسا مراجعه نمایید. فروش اینترنتی دستگاه تصفیه آب برای صرفه جویی در وقت مشتریان توسط تصفیه آسا فراهم است. انواع دستگاه تصفیه آب 6 مرحله ای، قلیایی و اکسیژن ساز در این شرکت با قیمت مناسب به فروش می رسد. گارانتی یک ساله ی طلایی شرکت نیز در هنگام خرید به شما داده خواهد شد. جهت  کسب اطلاعات بیشتر شما مشتریان عزیز می توانید با واحد پشتیبانی و کارشناسان فروش شرکت تصفیه آسا تماس حاصل نمایید. ارائه تخفیفات شگفت انگیز فروش ویژه، امکان خرید ،تعمیر انواع دستگاه تصفیه کننده آب، تعویض قطعات کهنه دستگاه شما با قطعات درجه یک نو، خرید نقد و اقساطی تا 10 ماه از جمله خدماتی است که شرکت تصفیه آسا برای مشتریان خود ارائه می دهد.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها