بمناسبت روز ملی آتش‌نشانی و ایمنی:

تجلیل از کارکنان HSE

مراسم تجلیل از کارکنان اداره‌ی ایمنی و آتش‌نشانان در شرکت لوله سازی اهواز برگزار شد.

تجلیل از کارکنان HSE

مدیر عامل شرکت لوله سازی اهواز در این دیدار صمیمی ضمن تبریک این روز و قدردانی از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی آتش نشانان و کارکنان اداره HSE اظهار کرد: هفتم مهر ماه روز تجلیل و پاسداشت جایگاه مردانی است از جنس ایثار که با جانفشانی و گذشت همواره در حوادث و اتفاقات به جنگ رفته و سلامت و امنیت کارکنان  از هر چیز دیگری برایشان مهمتر است.

احمدی گفت: در همه‌ی مراحلِ تولید، انسان می‌تواند ایثار کند. علیرغم همه مشکلات و گرفتاری‌های امروز اما همچنان مفاهیمی همچون ایثار و فداکاری وجود دارد.

مدیر عامل شرکت لوله سازی اهواز ادامه داد:  کار ایمنی قابل تکریم و ارزشمند است و امیدوارم همه بتوانیم در زمینه ایثار با اخلاص و توانمندی و هماهنگی بیشتر مسیر توسعه شرکت را هموار کنیم. 

احمدی یادآور شد: سیاست شرکت لوله سازی اهواز حمایت بیشتر از مجموعه زحمتکش ایمنی و HSE  است. باید با همدلی و تلاشِ مجدانه   برای همه حوزه‌ها بر چالش‌ها فائق شویم و در این زمینه بروز رسانی تاسیساتِ ایمنی در اولویت قرار گیرد. 

مدیر عامل شرکت لوله سازی اهواز اضافه کرد: حوزه تولید به‌سانِ جبهه جنگ است. تلاش‌هایی که شما عزیزان به عنوان ایثارگران صنعت انجام می‌دهید یکی از پیچیده‌ترین موضوعاتی که حتی ابرکامپیوترها نمی‌توانند آن را پیش‌بینی کنند. به همین نسبت در حوزه تولید چنین پیچیدگی‌هایی وجود دارد. 

احمدی یادآور شد: پارامترهای فراوانی بر حوزه تولید موثر هستند. حوزه‌هایی که پارامترهای مختلف و اثرگذاری پارامترها غیرقابل پیش بینی است برای فعال بودن آن حوزه‌ها نیاز به فداکاری و جانفشانی است.

دفاع مقدس نمونه عینی از این موضوع است. بنابراین اجر و پاداش  تلاشگران عرصه تولید اگر از اجر و پاداش مجاهدان فی سبیل الله بیشتر نباشد کمتر نیست.

در پایان این مراسم؛ مدیر عامل شرکت لوله سازی اهواز از کارکنانِ ایمنی در کارخانه‌ها و پیشکسوتان عملیات آتش نشانی با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آورد.

گفتنی است ناصر حویزوای، وفا کاظمی، بهزاد زایری، محمد احسانی، علیرضا براتی، صالح شعبانپور، حسن عباد زاده باوی، مسعود ساکی،  محمد میر فتاح، محمد علی پوریوسفی، مهدی عطیه زاده، داریوش پیرمحمدی، محمد عبیداوی، میثاق اسماعیلی، محمدعلی سلمانیان، عبدالکاظم بعاجی، آلاله پیرمحمدی، حسن حاتمیان نفراتی بودند که از اداره ایمنی و آتش نشانی از این افراد تقدیر شد.

همچنین رضا خرمی، علی رشیدی، رضا قنواتی، شعاع منصوری، علی دادجو، علی خمیسی، کاظم سودان خشک از کارکنانِ ایمنی در کارخانه ها، خدمات، کارگاه جوش، کنترل کیفیت بودند که مورد تجلیل قرار گرفتند. 

همچنین در این مراسم از زحمات کریم عطیه‌زاده، عبدالرضا صرخه و رحیم عساکره از پیشکسوتان عملیات آتش نشانی تجلیل شد.

تقدیر و تجلیل از خانواده مرحوم عیسی قاسمی از اداره ایمنی و آتش نشانی شرکت نیز زینت بخش این مراسم بود.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها