رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس:

مشکلات متعددی درباره موسسات مالی و اعتباری وجود دارد

پورابراهیمی گفت:کمیسیون اقتصادی مباحث مربوط به مشکلات گذشته موسسه کاسپین را جداگانه مورد بررسی قرار خواهد داد.

مشکلات متعددی درباره موسسات مالی و اعتباری وجود دارد

به گزارش خبر فوری به نقل از میزان، محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور گفت: کمیسیون اقتصادی گزارش میدانی خود را درباره روند بررسی مطالبات سپرده گذاران موسسات مالی و اعتباری آماده می‌کند تا از این طریق آخرین وضعیت موسسات مالی و اعتباری مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: همچنین کمیسیون اقتصادی مباحث مربوط به مشکلات گذشته موسسه کاسپین را جداگانه مورد بررسی قرار خواهد داد.

رئیس «کمیسیون اقتصادی» مجلس شورای اسلامی در ارزیابی خود از پرداخت مطالبات سپرده‌گذاران موسسات مالی و اعتباری بیان داشت: معتقدم گزارشات فعلی بانک مرکزی مغایرت‌های قابل توجهی با گزارش میدانی ما دارد.

پورابراهیمی تأکید کرد: نمی‌گوییم بانک مرکزی اقداماتی درباره موسسات مالی و اعتباری انجام نداده؛، قطعاً کار‌هایی انجام شده است اما اینکه اعلام می‌کند مشکلات تمام شده است و هیچ مشکلی وجود ندارد، باید گفت نخیر؛ این خبر‌ها نیست و به شدت مشکلات متعددی در این حوزه‌ها وجود دارد.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • بی نام
    0

    می بایستی مدیران و سهامداران متخلف موسسات مالی نظیر کاسپین و فرشتگان و همدستانشان بواسطه هزینه هایی که به کشور به اشکال و صور گوناگون تحمیل نموده و بنا به گفته تمامی مسئولین نظام یکی از عوامل اصلی گله مندی مردم میباشند مطابق نظر دادستان محترم کل کشور در دادگاهی ویژه و بطور علنی محاکمه شوند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها