عملیات ۲۷۰۰ کیلومتری برای نجات جان یک مادر

رییس مرکز اورژانس تهران از انجام عملیاتی ویژه برای انتقال مادری که پس از زایمان دچار خونریزی رحمی شده بود، خبر داد.

عملیات ۲۷۰۰ کیلومتری برای نجات جان یک مادر

دکتر پیمان صابریان در این باره اظهار کرد: روز گذشته عملیاتی برای انتقال اورژانسی خانمی از نیکشهر استان سیستان و بلوچستان به یزد توسط اورژانس تهران صورت گرفت.

وی ادامه داد: این خانم ٣٧ ساله امروز در بیمارستان ٢٢بهمن نیکشهر استان سیستان و بلوچستان زایمان کرده بود که متاسفانه پس از آن دچار خونریزی شدید رحمی شده بود؛ در راستای رسیدگی به شرایط این خانم بررسی و آزمایشات لازم انجام شد و پس از آنکه آنوریسم شریان رحم تشخیص داده شد قرار شد تا از سوی اورژانس تهران جهت ادامه درمان به بیمارستان شهید صدوقی یزد منتقل شود.

صابریان با اشاره به شرایط نامساعد این خانم گفت: هماهنگی‌های لازم میان اورژانس تهران، بیمارستان شهید صدوقی یزد و ... صورت گرفت و ساعت ١١:٣٠ دقیقه هواپیمای اورژانس با پزشک متخصص و پرستار اورژانس تهران از مبدا تهران به سمت فرودگاه ایرانشهر استان سیستان و بلوچستان به پرواز درآمد. به طور همزمان نیز بیمار به وسیله بالگرد از بیمارستان بیست و دوم بهمن به فرودگاه ایرانشهر منتقل شد.

وی افزود: پس از به زمین نشستن هواپیمای اورژانس در فرودگاه ایرانشهر بیمار از اورژانس سیستان و بلوچستان تحویل گرفته شد و حین پرواز اقدامات درمانی لازم نیز برای او صورت گرفت. اورژانس تهران پس از به زمین نشستن هواپیما در شهر یزد این خانم ٣٧ ساله را به آمبولانس اورژانس شهر یزد تحویل داد تا به بیمارستان شهید صدوقی منتقل شود.

وی با بیان اینکه در جریان این عملیات ٢٧٠٠ کیلومتر پرواز انجام شد، گفت: هواپیمای اورژانس حوالی ساعت ١٨ روز جاری به تهران بازگشت.

عملیات ۲۷۰۰ کیلومتری برای نجات جان یک مادر

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • بابک
    0

    خدا خیرتون دهد..خدا را شکر هنوز بویی از انسانیت در این کشور به مشام می رسد...

  • من
    0

    تشکر ویژه از واحد اورژانس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها