دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان فارس:

نباید از بیان آمارهای منفی هراسید

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان فارس با تاکید براینکه سیاست زدگی یکی از آفت‌های مهم در کاهش آسیب‌های اجتماعی است، گفت: نباید از بیان آمارهای منفی، هراسید.

نباید از بیان آمارهای منفی هراسید

سلیمان کرمی، شامگاه دوشنبه ۲۲ دی در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر و کارگروه فضای مجازی این شورا گفت: متاستفانه علیرغم تمام تلاش ها و هزینه هایی که شده است نتیجه مطلوب و دلخواهی در زمینه پیشگیری دستگیر ما نشده و بعضا دچار روزمرگی شده ایم و همانند کارهای عادی دیگر با آن ها برخورد می کنیم که این اتفاق خوبی نیست.

وی با بیان اینکه در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی کارهای زیادی انجام شده است، گفت: ما نباید کارهایی که فقط جنبه مثبت دارند را برای مردم و مسئولین بالا دستی بیان کنیم؛ بلکه گزارشات ما باید تلفیقی از کارهای مثبت و اهبار و آمار منفی باشد و باید در نظر داشته باشیم که فقط کارهای مثبت خودمان را گزارش نکنیم.

کرمی گفت: نگاه سیاسی به حوزه اجتماعی خطاست و این تفکر به دردی تبدیل شده که به جان جامعه مدیریتی ما افتاده و در تلاشیم سیاست زدگی را از حوزه آسیب های اجتماعی و مبارزه با اعتیاد جدا کنیم و دستگاه ها با هم افزایی و بدون هیچ حاشیه ای بتوانند کارهای خود را به خوبی انجام بدهند.

او در این جلسه که به میزبانی معاونت اجتماعی سپاه فجر برگزار شد، خطاب به دستگاه های متصدی پیشگیری از آسیب های اجتماعی و اعتیاد، معطل ماندن مباحث مالی را از آفت‌های امروز دانست و تاکید کرد: در حالیکه انجام بسیاری از امور نیاز به بودجه ندارد، دستگاه‌های اجرایی در پاسخ به مطالبه انجام اقداماتی در حوزه اجتماعی، پاسخ می دهند که بودجه را بدهید تا کار انجام دهیم.

کرمی با اشاره به نقش خیرین در امور اجتماعی خاطر نشان کرد: شناسایی خیرین و دسته بندی آن ها و فرهنگ سازی برای ورود این عزیزان به مباحث اجتماعی، باید زمینه مقابله با مواد مخدر و پیشگیری و درمان اعتیاد را فراهم کرد.

در این جلسه، معاونت اجتماعی سپاه فجر به عنوان دبیر کارگروه رسانه و فضای مجازی ستاد هماهنگی مبارزه با موادمخدر فارس معرفی شد.

منبع: ایسنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها