پلیس متخلف در ماجرای مرگ مهرداد سپهری بازداشت شد


4 آبان 1399 - 20:16
5f95ae5b0c847_2020-10-25_20-26
دادستان نظامی خراسان رضوی گفت: مأمور متخلف در ماجرای مشهد با قرار بازپرس دادسرای نظامی بازداشت شد.

مأمور متخلف در پی ماجرای مرگ یک جوان در جریان دستگیری با قرار بازپرس دادسرای نظامی بازداشت شد؛ بنابراین گزارش، از دو مأمور دیگر کلانتری هم که مقتول را به کلانتری منتقل کرده‌اند تحقیق شده است و از شهود و مطلعان نیز تحقیقات در حال انجام است و فردا هم ادامه دارد.

گفتنی است، دادستان نظامی استان خراسان رضوی پیش از این از تشکیل پرونده‌ای در دادسرای نظامی درباره مرگ یک جوان در جریان دستگیری توسط مأموران نیروی انتظامی خبر داد.

مهدی اخلاقی دادستان نظامی استان در این رابطه گفت: پرونده‌ای در این ارتباط در دادسرای نظامی خراسان رضوی تشکیل شده و خانواده متوفی نیز شکایت خود را به این دادسرا اعلام کرده اند.

وی افزود: معاون دادستان نظامی خراسان رضوی با حضور در پزشکی قانونی پس از کالبدشکافی، دستور نمونه برداری از ریه و بررسی تأثیر اسپری بر مرگ متوفی را صادر کرده است.

دادستان نظامی استان خراسان رضوی تصریح کرد: پرونده به شعبه بازپرسی دادسرای نظامی خراسان رضوی ارجاع و موضوع در ۸ بند به ضابطان قضایی ارجاع شده تا در اسرع وقت، این واقعه را بررسی و گزارش کنند.

دادستان نظامی خراسان رضوی گفت: مأمور متخلف در ماجرای مشهد با قرار بازپرس دادسرای نظامی بازداشت شد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5f95ae5b0c847_2020-10-25_20-26
4 آبان 1399 - 20:16

مأمور متخلف در پی ماجرای مرگ یک جوان در جریان دستگیری با قرار بازپرس دادسرای نظامی بازداشت شد؛ بنابراین گزارش، از دو مأمور دیگر کلانتری هم که مقتول را به کلانتری منتقل کرده‌اند تحقیق شده است و از شهود و مطلعان نیز تحقیقات در حال انجام است و فردا هم ادامه دارد.

گفتنی است، دادستان نظامی استان خراسان رضوی پیش از این از تشکیل پرونده‌ای در دادسرای نظامی درباره مرگ یک جوان در جریان دستگیری توسط مأموران نیروی انتظامی خبر داد.

مهدی اخلاقی دادستان نظامی استان در این رابطه گفت: پرونده‌ای در این ارتباط در دادسرای نظامی خراسان رضوی تشکیل شده و خانواده متوفی نیز شکایت خود را به این دادسرا اعلام کرده اند.

وی افزود: معاون دادستان نظامی خراسان رضوی با حضور در پزشکی قانونی پس از کالبدشکافی، دستور نمونه برداری از ریه و بررسی تأثیر اسپری بر مرگ متوفی را صادر کرده است.

دادستان نظامی استان خراسان رضوی تصریح کرد: پرونده به شعبه بازپرسی دادسرای نظامی خراسان رضوی ارجاع و موضوع در ۸ بند به ضابطان قضایی ارجاع شده تا در اسرع وقت، این واقعه را بررسی و گزارش کنند.

منبع: میزان

70

نظرات 33
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
کاربر ناشناس 0 0 پاسخ 1399/8/7 -16:32

بعضی ها با نظراتشان دارنند به پلیس ها جو میدهند که تشویق شونند آنها باید اول نگاه کنند در جامعه چه کسانی مجرم واقعی هستند و به حقوق زن و بچه مردم تجاوز میکنند. همه آنها دارنند راحت زندگی و محاکمه و به کانادا میرونند.دزد دارو وشیر خشک الوده، دزد برنج ،دزد ماسک، دزد روغن .... حتی در مقوله مواد مخدر با مافیا کاری ندارنند بیچاره دست فروش ها .

کاربر ناشناس 1 0 پاسخ 1399/8/7 -00:03

خودتان میگویید پلیس های شجاع ، این کدام انسانی است نه پلیس که کسی را با دستان بسته شکنجه میکند این کدام شجاعت است.‌ابن همه دزد و حق مردم خور در مملکت اگر این کار را تا حال با یکیشان کرده اید. بعدا در کنار یک مشت جوان و نوجوان ذهن آنها آلوده میشود. ابن کجایش درست است.همه کاری برای خودمان آزاد ولی در کشورهای دیگر گناه کبیره و نابخشودنی میشود.

داروغه 5 0 پاسخ 1399/8/5 -20:43

آخه این بدبخت زدن داشت ؟؟؟اینو خدا زده بود

رامین منوچهری فر 3 2 پاسخ 1399/8/5 -09:27

پلیس متخلف بازداشت شد !؟!... جماعتی که قبل از اومدن پلیس یارو رو به قصد کشت و با مشت از پشت تو گردنش می زدن چی بازداشت شدن !؟!؟... این هم سناریو جدیده که ملت رو از مشکلات اقتصادی و بدبختی روزافزون منحرف کنند...

ناامید 7 0 پاسخ 1399/8/5 -08:20

وقتی دستشو به تیر بستی دیگه چه نیازی به شوکر و گاز زدن بود؟

یاس 1 7 پاسخ 1399/8/5 -06:23

برابر قوانین جمهوری اسلامی ایران جان و مال و ناموس مردم قابل احترام است و- هر کس- تعرض کرد باید مورد برخورد قرار بگیرد . هر کس یعنی- فرد خاطی- مجازات میشود نه کل پلس یا کل جامعه . پس سیاه نمایی نکنیم . پلیس زحمتکش باید قدردانی و خاطی مورد برخورد قرار بگیرد.

19 2 6 پاسخ 1399/8/5 -03:04

این ولش کن از دلار چه خبر.گرونی چطوره.

علی 15 0 پاسخ 1399/8/5 -01:06

صدا وسیمای دروغ پرداز، پراز کینه، و پر غم و اندوه و تبلیغاتی درایران، '' که بقول رئیس جمهور صداوسیمای میلی '' نامبرده باید ببینه چطور دوماه روزگار هرلحظه صبح تا شب، متصل از جرج فلید که اونور کره زمین بود خبر پخش میکرد..... حالا باید گفت چرا خفه خون مرگ گرفتی؟!

ناشناس 5 0 پاسخ 1399/8/5 -00:55

همه چیز در هم برهم شده معلوم نیست چه خبره این همه حقوق بگیر نجومی در رفع مشکل تخم مرغ که ساده ترین ان است وامانده ودرمانده با انواع وعده پوچ دروغ حال نظاره گر قیمت ومخوف ان شده بقیه امور زندگی روزمره مردم از هر نظر جای خود دارد کجا حق است کجا ناحق فقط باید از خدای محرومین در خواست فرجی انی وسریع کرد که مردم فقیر ومحروم وبی رانت وپارتی نجات بده. رحمی نماید. پروردگارا خیلی ها چشم انتظار اقدام عاجل هستند. به فریاد های مظلومان جواب بده.

محمد 13 1 پاسخ 1399/8/5 -00:52

صد شرف به پلیس اسراییل .خدا خودت میبینی.

از طرف بنده خدا 1399/8/5 -10:51

خاک تو سرت ....

الن 1399/8/6 -00:08

اصلا به جرم این بنده خدا و اشتباه اون پلیس کاری ندارم!!! ولی همه مقام های ما واسه جرج فلوید پیام وامصیبتا دادن!!!

کاربر ناشناس 4 12 پاسخ 1399/8/5 -00:25

یک مجرم امنیت یک محل را به هم ریخته و ایجاد رعب و وحشت کرده و اموال مردم را تخریب نموده ، مردم از پلیس کمک خواستن و آمده مهارش کرده و دستگیرش کرده و در حال فحاشی بوده در حضور پلیس، و اسپری زده بنده خدا دیگه نمی دانسته که طرف مقابل با اسپری میمیره .تا می تونید پلیس را تضعیف کنید انشالله بعدا عواقبش را خواهید دید.ویه نکته دیگر اینکه اگه پلیس با خودرو آمده بود شاهد چنین اتفاقی نبودیم.

ناشناس 1399/8/5 -09:23

پلیس در زمان مأموریت حق هیچگونه برخوردی با فحاشی متهم ندارد می تواند در گزارش کند چون به اکثر درگیریها وبرخوردها به دلیل ازدست رفتن خویشتنداری است ودر آن زمان فرد اختیار زبان خود را ندارد که در قانون پیش بینی شده است

کاربر ناشناس 3 0 پاسخ 1399/8/5 -00:23

ازقدیم گفته اندزبان خوشی مویی ازکوهی کشید

لزگی اذری 6 7 پاسخ 1399/8/5 -00:05

بعضی ها یه جوری نوشتن که فکر میکنی این پلیس با این بنده خدا پدر کشتگی از قبل داشته،وپلیس کشور مارو با یه مشت پلیس تروریست وارازل امریکا یکی میکنه،اگه همینها نباشن که شب تا صبح باید باترس ولرز بخوابید ،

T 4 8 پاسخ 1399/8/4 -23:39

اگر می‌خوایی قیامت خود را به این دنیای پُر زینت و دلرُبا نفروشید پلیس متخلف نیست بلکه پلیس هم مثل همه انسان‌ها مرتکب قتل شده و قاتل است حالا بیا از قاتل طرفداری کن . . .ولی بدان خدای همیشه هست و خواهد بود ولی همه ما در این دنیا مثل مهرداد سپهری مهمانیم و میریم

کاربر ناشناس 7 24 پاسخ 1399/8/4 -23:26

لعنت خدا بر پدر مادر کسانی که قصد دارند با این حرفها پلیس را ضعیف بکنند تا اراذل و اوباش جامعه را ناامن بکنند خداوند حافظ همه پلیسهای شجاع باشه که حافظ جان و ناموس مردم هستند.

خودم 1399/8/5 -00:09

شما خودت اراذ ل واوباشی با این نحوه سخن گفتن

m 8 27 پاسخ 1399/8/4 -22:57

مامور چرا باید دستگیر بشه ؟ واقعا متاسفام برای این مملکت اسلامی که مامور جهت حفظ امنینت ناموس و اجتماع هستش ، حالا ماموری که با قاطعیت با یه مجرم برخورد کرده ده تادصاحب پیدا شده باید این مجرم به ناموس و قاضی و دادستان تعرض میکرد بعد می دید کلت و تجاوز به عنف رو برای اون مجرم در اولویت قرار میداد جمع کنید با اینکارها ارزال اوباش و آشغال جامعه رو دارند روح زیاد می کنن از طرفی ماموران دلسوز جامعه رو برای حفظ جامعه رو دلسرد

وجدان 1399/8/4 -23:45

جان انسان امانت خدا دست بنده‌اش است و هیچ کس حق ندارد با سهل انگاری از انسان بگیرد مگر "خداوند تبارک و تعالی" نه مآمور بی‌تفاوت،بی‌مسئولیت...

غلامرضا رحمانی 7 29 پاسخ 1399/8/4 -22:17

سلام لطفا این پلیس شجاع راتشویق کنید درست برخورد کرده اگر پلیس جلو این افراد را نگیرد ناموس ما امنیت ندارد افرین به این پلیس

خودم 1399/8/5 -00:10

این الان پچه ربطی به ناموس داره

شهروند۱ 19 7 پاسخ 1399/8/4 -22:09

باید بعنوان قاتل با مامورین برخورد شود ، فیلمش در فضای مجازی پخش شده و این بنده خدا را با دستان بسته جلوی چشم مردم با شکنجه به ... رساندن .

شریکی 8 26 پاسخ 1399/8/4 -21:14

بیچاره پلیس زحمت کش

57تی بدبخت 12 0 پاسخ 1399/8/4 -21:04

به خاطرردگم کردنه

محمد 34 2 پاسخ 1399/8/4 -20:36

از جورج فلوید چه خبر؟ خخخخخخ

داروغه 1399/8/5 -23:03

شهیدشو یادت رفت بگی

کاربر ناشناس 22 5 پاسخ 1399/8/4 -20:35

بازداشت و اظهار تاسف کافی نیست خاطیان بایدبه اشد مجازات محکوم شده و قصاص بشن

فرزانه 1399/8/5 -02:59

اشتباهی دستم خورد،باید باخاطی برخورد بشه اگه نظامی باشه بیشتر،منم مورد ظلم و ستم اونها قرار گرفتم،اصلا در انتخاب افرادی صالح معیار لازمه نیست متاسفانه

ناشناس 33 4 پاسخ 1399/8/4 -20:31

اسم این جوان جورج فلوید نبود؟

کاوه 1399/8/5 -00:05

جورج فلوید دوست دالی

الن 1399/8/6 -00:11

برادران دولیت و حکومتی جرج فلوید دوست داشتن که شب و روز تو رسانه ملی ذکرخیرش رومیکردن. البته ببخشید شهید جرج فلوید.

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks
پیشنهاد ما
توضیحات روحانی که اظهاراتش جنجال به پا کرد/ نگفتم طلاب کاخ‌نشین باشند، طلبه حقوقی می‌گیرد که حتی نمی‌تواند به دیدار پدرش برود
ناو اقیانوس‌پیمای ایرانی که تمام معادلات آمریکا را به هم می‌ریزد / راهبرد جدید دفاعی برای حفظ امنیت خلیج فارس / عکس
ستاد ملی مبارزه با کرونا: 2میلیون و 500 هزار شغل تعطیل است/حمل و نقل عمومی محدودیت فعالیت ندارد/از طریق اتاق اصناف به تمام واحدها اطلاع رسانی شده است
۳ میلیون نفر سرباز فراری داریم!/ پیشنهاد جدید، سربازی داوطلبانه و افزایش ۹۰ درصدی حقوق کادری‌هاست/ مالیات تامین امنیت، گره گشاست/ پارتی‌بازی از بین می‌رود/ سربازی اجباری معنا ندارد
اطلاعاتی جالب از دفاع مقدس؛ از کوچک‌ترین شهید تا مسن‌ترین رزمنده با ۱۰۵ سال سن‌/ شهناز، نام اولین شهید زن / تلخ‌ترین روز جنگ چه روزی بود؟
رضاشاه فراماسون نبود / چرخش پهلوی اول به‌سوی آلمانها با چراغ سبز انگلیس بود / قاجارها هم به‌دنبال توسعه ایران بودند ولی نگذاشتند / رضاخان به مجلس می‌گفت طویله! / رضاشاه نمی‌رفت، انقلاب می‌شد