روایت عضو شورای مرکزی موتلفه از دیدار تتلو با رئیسی/اشتباه محاسباتی کردیم

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه دیدار امیرتتلو با ابراهیم رئیسی را اشتباه محاسباتی اصولگرایان در انتخابات دانست.

روایت عضو شورای مرکزی موتلفه از دیدار تتلو با رئیسی/اشتباه محاسباتی کردیم

حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه در گفت و گوی تفصیلی با سایت خبر فوری از روند تصمیمات حزب متبوعش در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‎جمهوری خبرداد.

بخشی از محورهای مصاحبه وی با خبر فوری به شرح زیر است:

اینکه از اصول‎مان برای رسیدن به خواسته‎هایمان عدول کنیم مشکلاتی را ایجاد می‎کند مبنی بر اینکه آیا کوتاهی از اصول و گفتمانمان اعتماد جریان عمومی را تحت تاثیر خود قرار خواهد یا خیر لذا باتوجه به این موارد باید در محاسبات سیاسی باید دقت بیشتری اتخاذ کرد.

به هرحال روز به روز عرصه سیاسی در کشورمان پبچیده‎تر می‌شود از این رو کسانی که به نامزدهای انتخابات ریاست‎جمهوری مشاوره می‎دهند باید راهنمایی‎هایشان براساس یک اصول باشد تا بتوانند در این عرصه رقابت سالم و درستی داشته باشند.

به اعتقاد ما دیدار رئیسی و تتلو یک اشتباه محاسباتی بود ولی قطعا در آرای رئیسی تاثیر آنچنانی نداشت و سبب نشد عده‌‏ای از نیروهای اصولگرا نسبت به وی بدبین شوند و تصورکنند که آقای رئیسی از مبانی خود عدول کرده است البته دیدار وی با تتلو نتوانست برافزایش آرای وی تاثیربگذارد از این رو برداشت برخی از مشاوران و دوستان وی از دیدار رئیسی و تتلو نتوانست آرای قشر خاکستری را به سمت وی جذب کند چراکه تکلیف قشر خاکستری کشورمان مشخص بود و آنها حامی روحانی در انتخابات بودند و امکان عدول این قشر از حسن روحانی وجود نداشت.

بنده براین باورم در آینده باید از این تجربیات عبرت بگیریم و سعی کنیم اصول خود را فراموش نکنیم و تحت‎تاثیر اینگونه ابزارها قرار نگیریم.

درباب توبه کردن نیزباید بگویم که مفهوم توبه‎کردن این نیست که اگرکسی توبه کرد باید از جایگاه خطیری در نظام برخوردارشود و یا محبوب شود از این رو توبه کردن رابطی بین فرد و خداست که حل می‎شود اما این به معنای این نیست که رابطه فرد با جامعه به راحتی برطرف و حل می‎شود لذا اینگونه مسائل با معیارهای ارزشی که ما به آن پایبند هستیم سنخیت ندارد.

28

حجم ویدیو: 20.96M | مدت زمان ویدیو: 00:09:09 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها