عشقی که گران‌ترین دروازه‎‌بان جهان را نجات داد
کد خبر: 32

عشقی که گران‌ترین دروازه‎‌بان جهان را نجات داد

کپا آریسابالاگا، دروازه‌بان جدید رئال مادرید، به همراه همسرش که کمتر از یک ماه از مراسم ازدواج‌شان می‌گذرد قدم به این مسیر تازه خواهد گذاشت.

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت شدید تیبو کورتوا از ناحیه رباط صلیبی باعث شد که رئال مادرید به صورت جدی به دنبال جذب جانشینی برای او باشد چون این بازیکن بین شش تا 9 ماه قادر به همراهی تیمش نخواهد بود.


گزینه‌های بسیاری برای جانشینی این بازیکن در رئال مادرید مطرح شد اما این باشگاه در نهایت با چلسی برای جذب کپا به توافق رسید و او را با قراردادی قرضی به مدت یک سال به خدمت گرفت.

این تصمیم به معنای ایجاد تغییری جدی در زندگی کپا هم هست که حالا باید به مادرید نقل مکان کند و زندگی جدیدی را به همراه آندریا مارتینز، همسرش که چند هفته قبل مراسم ازدواج‌شان برگزار شد و دختر شایسته اسپانیا در سال 2020 بوده است، آغاز کند.
1909965

اما همسر این دروازه‌بان جدید رئال صرفا عنوان دختر شایسته اسپانیا را به خود اختصاص نداده است. او پیش از این بازیکن بسکتبال بوده، در فرانسه و اسپانیا در رشته مدیریت بازرگانی تحصیل کرده، در میلان برای جورجو آرمانی کار کرده و شرکت تجارت الکترونیک خودش را تاسیس کرده است.

این بازیکن 28 ساله در ژانویه 2022 اعلام کرد که با مارتینز 30 ساله نامزد کرده است. آن‌ها با تصویری که در جزایر مالدیو گرفته شده بود این خبر را منتشر کردند و روی عکس‌شان به سادگی فقط از کلمه «ما» استفاده کردند.

آنها برای مدت زیادی نامزد نماندند و خیلی زود به این نتیجه رسیدند که دوست دارند هرچه زودتر مراسم عروسی را برگزار کنند و مراسم ازدواج آنها هم در تابستان 2023 برگزار شد.

 
1909967

آندریا مارتینز پیش از آن در صفحه اینستاگرامش نوشته بود: «2022 عجب سال خوبی بود. لحظاتی درخشان و تجربیات خوبی داشتیم. این که فقط یک لحظه از آن را انتخاب کنم غیرممکن است اما اگر فقط یک اتفاق باشد که تا همیشه در قلبم بماند، بهترین لحظه زندگی‌ام و زمانی بود که گامی بزرگ در مسیر عشق برداشتیم.

هرگز آن روز را فراموش نخواهم کرد. از زمانی که چشمانم را باز کردم، تا زمانی که با اشک شوق و خوشحالی از داشتن همسر آینده‎‌ام به خواب رفتم، فوق العاده بود. زیباترین روز زندگی‌ام تا امروز. بی‌صبرانه منتظر 2023 هستم.»
این دو نفر در تاریخ 25 زوئن در ماربیا و در حضور خانواده و دوستان‌شان ازدواج کردند. آندریا مارتینز لباسی با طراحی روزا کلارا به تن داشت.

1909968

حالا زندگی این دو نفر در مسیر جدیدی قرار گرفته است و آنها باید به مادرید سفر کنند، اتفاقی که به نظر می‌رسد هر دو از رخ دادن آن بسیار خوشحال هستند. هر دو نفر آنها این خبر را با خوشحالی در صفحه اینستاگرام‌شان به اشتراک گذاشتند و شور و هیجان‌شان را نشان دادند.

منبع: ورزش3

دیدگاه‌تان را بنویسید

 

پربازدیدترین

پیوندها

آخرین اخبار