سیل آگهی حواله خودروهای جانبازان؛ بنز ۶.۵ میلیارد، ب ام و ۲.۴ میلیارد!

دور جدید ثبت نام خودروهای وارداتی جانبازان شروع و دوباره شاهد حواله فروشی با قیمت های عجیب هستیم.

حواله بنز cla با قیمت ۶.۵ میلیارد و برای مدل c کلاس قیمت ۴.۷ میلیارد تومان در آگهی‌ها اعلام می‌شود

حواله ب ام و سری ۱ به قیمت ۲.۴ میلیارد تومان در یکی از آگهی‌ها گذاشته شده است.

تویوتا راو ۴ هم با قیمت ۱.۷۵ میلیارد تومان به صورت حواله‌ای فروخته می‌شود.

سیل آگهی حواله خودروهای جانبازان / بنز ۶.۵ میلیارد، ب ام و ۲.۴ میلیارد!سیل آگهی حواله خودروهای جانبازان / بنز ۶.۵ میلیارد، ب ام و ۲.۴ میلیارد!

 
فیات تیپو هم که از جمله دیگر خودروهای مربوط به جانبازان است با قیمت ۱.۵ میلیارد تومان به صورت حواله در آگهی‌ها به چشم می‌خورد.

آنطور که به نظر می‌رسد فروش حواله خودرو هم به یکی از راه های کسب درآمد تبدیل شده و نیاز است نظارت بیشتری در این زمینه صورت گیرد.

منبع: روزگار خودرو
ارسال به دیگران :

نظر شما

  • ناشناس

    جان بازی در راه مرسدس و ...؟!

  • سید

    خدایا آیا واقعا جانبازی این همه در این نظام سود دارد ما رو هم جانباز بگردان امین ...................

  • ناشناس

    به این ها سالی یکبار سهمشان را بالاخره یک جوری با وام قرض الحسنه ، ثبت نام مسکن ، خودرو و...میدهند ، الاقی مردم هم ۴۵۰۰۰ تومان یارانه !!!!!

  • ناشناس

    واقعا حقشان است

  • صمدآقا

    درودبربنیادمستضعفان وجانبنزان ایران.

  • ناشناس

    این جماعت مادران خانه دار و جانبازان دلال نبودن که اینها هم دلال کردن،فقط به نام جانبازان در واقع به کام خودشان خواهد بود ،آمدن یک جوری قانون ممنوعیت واردات این گونه خودروها با نام جانبازان و تعرفه پایین دور زدن،بعدش هم راحت با خرید این
    حواله ها ۳۰الی۴۰میلیارد راحت توبازار میارن میفروشن مثل قضیه خودروهای تملیکی،اگر دلسوز جانبازید جوری دیگر به آنها خدمت کنید خودروهای خاص آنها برایشان بیارید تا هم جلو سوداگری ورانت بگیرید وهم نام جانبازان بهش خدشه وارد نشه با این کار در افکار عمومی

  • سعید

    متاسفیم برای اینگونه مدیریت های نا صحیح و پایین آوردن ارزش‌های معنوی جانبازان در نگاه عوام و ایجاد فاصله ‌ی طبقاتی بیشتر در جامعه ی فقیر و غنی

  • فریبرز

    دوستان اینها همش الکی هست شما زنگ بزن ببین چی بهت میگن جانبازان خودشون هم نمیدونن چه خبره یه سری دلال این کار رو انجام میدن ، به جانبازان میگن ما براتون می فروشیم جانبازان خبر ندارند مگر جانبازان دلال خودرو هستند!

تازه