آیت‎الله طباطبایی‎نژاد در گفت و گو با خبرفوری ضمن تکذیب خبر تشکیل شورای رهبری ؛

رهبری به مانند ائمه یک نفر است/ خبر از سوی یک کانال اسراییلی منتشر شده است

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: خبر منتشر شده از سوی برخی از رسانه‎ها درباره تشکیل شورای رهبری صحت ندارد.

رهبری به مانند ائمه یک نفر است/ خبر از سوی یک کانال اسراییلی منتشر شده است

آیت‎الله یوسف طباطبایی‎نژاد عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره انتشار خبری به نقل از وی پیرامون اینکه مقام معظم رهبری دستور دادند تا شورای رهبری تشکیل شود اظهار کرد: این خبر دروغ محض است و از سوی یک کانال اسرائیلی منتشر شده بود.

وی افزود: بنده این خبر را تکذیب کردم و تکذیبه آن را در سایت خود منتشر کردم از این رو نقل قولی که از سوی من در این راستا منتشر شده بود یک کلمه‎اش هم درست نبود.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: تا به امروز نه پیشنهادی از سوی مقام معظم رهبری و نه اعضای مجلس خبرگان برای تشکیل شورای رهبری مطرح نشده است و بنده خودم ذاتا با شورای رهبری هیچ وقت موافق نبودم.

طباطبایی‎نژاد خاطرنشان کرد: رهبر مثل ائمه که همه یک نفربودند یکی است و حتی زمانیکه امام حسن و امام حسین هردو امام بودند فرمان دست یک نفر بود از این رو در تمام دنیا فرمانده و رهبر یک نفر است و اصلا ایجاد شورای رهبری معنایی ندارد.

وی تاکید کرد: این کانال خبری بدون اینکه با من مصاحبه‎ای داشته باشد این خبر را منتشر کرده است و عکس من را نیز در زیر این خبر قرار داده است در حالیکه این خبر کذب محض است.

گفتنی است شب گذشته آیت الله مجتهد شبستری نیز در گفت و گویی خبر تقاضای مقام معظم رهبری برای تشکیل شورای رهبری و انتخاب جانشین وی را تکذیب کرده بود.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • نادرشورکی
    0

    جانم فدای رهبرم سید علی من تا زنده ام وتا سید علی سایه اش بر سر ماست جانم فدات سید علی

    نظرات شما -
    • حیدر ،ساوه
      0

      خدارا شکر که خداوند برمامنت نهاده ورهبری بصیر عنای فرموده وهمچنین عاشقان رهبری که خدا حفطشان کند سلام و درود به رهبر عزیزم

  • کاربر ناشناس
    0

    به امید نابودی اسرائیل

  • محمدرضایی
    0

    دشمنان نوک نیزه حملات خودرامقام معظم رهبری قرارداده اند.پس مابایدبه اینگونه پیامهاکه بسیارزیادهم شده واکنش درخورنشان دهیم وباهروسیله ی ارتباطی که دراختیارداریم جواب کوبنده وقاطعی بدهیم واب پاکی برافکارکذبشان بریزیم مانندراهپیمایی بیست ودوم بهمن امسال که لرزه براندام دشمن انداخت واراجیف یکساله شان رابایکراهپیمایی داده شد.

  • ورشوی
    0

    شورای رهبری طراحی داخل نیست

  • احمدکریم پناه
    0

    با سلام به اقا امام زمان وباانگیزه مرگ برامریگا ودرود بر رهبر وامام خامنه ای رهبری یک جامعه نباید تداخل افگار پراکنده داشته باشد ولی بعداز۱۲۰ سال عمر باعزت اقا خامنه ای به نظر بنده اگر ایشان با کارگروه شورای نگهبان وخبرگان رهبری بشود پنهان جانشین رهبری را منتخب شود واقا در انتخاب دخیل باشن وهمانجور که امام خمینی در انتخاب خط دادن ایشان هم خط بدهن منتخب راانتخاب کنن مقبول وبی سرو صدا تره وهمه احزاب قبول کرده وپیروی کنن تا مملکت باارامش روند سیاسی اجراشود ونخاله ها را از الان شناسای ودور بریزن تا مردم دچارچالش ندانسته نشون ..جانم فدای رهبر مرگ برمنافق وفتنه گر ..

  • حسن ملایی
    0

    جانم فدای سید علی خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران و جهان دارد بر فرزند خلف حضرت فاطمه زهرا (.ص)

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      فدای رهبرم

    • منوجهر
      0

      دشمنان ما تحمل دیدن.توان پیشرفت موشکی ما را ندارند اگر رهنمودهای اقا نبود این همه پیشرفت هن نبود افتخاربه قدرت ایران وایرانی جانم فدای رهبر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها