لباسهای عروس الیزابت تیلور در چندین مراسم ازدواج او با هفت مرد زندگیش

ستاره فیلم چشم آبی از دوران جوانی مورد توجه مردان قرار گرفته است.

لباسهای عروس الیزابت تیلور در چندین مراسم ازدواج او با هفت مرد زندگیش

درست است که الیزابت تیلور یکی را برای زندگی انتخاب نکرد و هشت بار از راهرو پایین رفت ، دو تای دیگر با یک مرد.

اولین عروسی او در سال 1950 ، زمانی که تیلور 18 ساله بود و آخرین ازدواج او در سال 1991 در سن 59 سالگی برگزار شد. و هر ازدواج جدید برای او مانند ازدواج اول بود، بنابراین او همه وقایع را در مقیاس ویژه جشن گرفت.

تیلور یک نماد سبک بود و به راحتی قادر به اشتباهات مد روز نبود ، هر بار برخلاف همه لباس های قبلی، با لباس عروس جدید تماشاگران را به چالش می کشید.

در اینجا هشت مورد از مشهورترین و چشمگیرترین چهره های الیزابت تیلور وجود دارد که ثابت می کند او در مد قرن بیستم هیچ کس نبوده است.

کنراد (نیکی) هیلتون جونیور

Image Image

در سال 1950 ، الیزابت تیلور که به سختی 18 سال داشت ، با کنراد هیلتون ، وارث زنجیره هتل های معروف ازدواج کرد. این مراسم که با حضور بیش از 700 مهمان برگزار شد ، در لس آنجلس برگزار شد. تیلور برای اولین بار به عنوان عروس ، هلن رز طراح لباس را انتخاب کرد که برای کار در فیلم The Bad and the Beautiful و من فردا گریه خواهم کرد ، دو اسکار گرفت و بعداً برای گریس کلی و شاهزاده رنیر لباس عروس طراحی کرد.

الیزابت تیلور در اولین عروسی خود یک لباس ساتن عاجی کلاسیک با گلدوزی مروارید پوشید. این لباس یک درج شفاف روی شانه ها ، یک دامن کرک و آستین بلند داشت. این بازیگر زن با حجاب سبک و تاج مروارید شسته و رفته تصویر را تکمیل کرد.

الیزابت آن روز درخشنده بود. درست است، واقعی،این ازدواج مدت زیادی دوام نیاورد، این زوج نه ماه بعد و پس از یک سری رسوایی های معروف به دلیل اعتیاد هیلتون به قمار و الکل از هم جدا شدند.

مایکل ویلدینگ

Image Image

پس از اولین شکست ، لیز تصمیم گرفت بار دیگر شانس خود را امتحان کند - این بار با بازیگر انگلیسی مایکل وایلدینگ ، که 20 سال از ستاره بزرگتر بود. این دختر دوست داشت که مورد انتخابش تقریباً دو برابر سن او باشد و الیزابت امیدوار بود که بتواند به او در حرفه بازیگری کمک کند.

هنگام انتخاب ظاهر عروسی ، تیلور تصمیم گرفت روی لباس خویشتندار و متواضع شرط بندی کند و در روز جشن با کت و شلوار پیچیده ای به سبک دهه 50 با دامن شعله ور ظاهر شد.

توالت عروسی با یک نخ مروارید لاکونیک تکمیل شد. این نگاه عروسی نیز توسط هلن رز ایجاد شده است، اما خوشبختی خانواده اش را به همراه نداشته است.

این ازدواج تا سال 1957 ادامه داشت ، زمانی که بازیگر زن عاشقانه جدیدی را با تهیه کننده مایکل تاد آغاز کرد.

مایکل تاد

Image Image

پس از پنج سال ازدواج، الیزابت تیلور از مایکل ویلدینگ جدا شد و با تهیه کننده فیلم آمریکایی مایک تاد که الیزابت در مصاحبه ای او را عشق اصلی خود در زندگی نامید (به همراه ریچارد برتون و علاقه دیگرش - جواهرات) ازدواج کرد. برای یک مراسم خصوصی در آکاپولکو، تیلور یک لباس سبک و دیدنی ارگانزا با کلاه را انتخاب کرد.

این بازیگر زن آمریکایی مجموعه پرشور و جواهرات خود را با انگشتر نامزدی الماس 29 عیار اهدایی مایکل آغاز کرد.

در زندگی نامه تیلور، این تنها ازدواج بود که به طلاق ختم نشد، در سال 1958 ، تاد در یک سانحه هوایی به طرز دلخراشی درگذشت. او که از این باخت دلگیر بود، در یک عاشقانه جدید با ادی فیشر آرامش یافت.

ادی فیشر

Image

این بازیگر و خواننده آمریکایی در دوره ای که در غم از دست دادن شوهر سوم خود بود ، با الیزابت نزدیک بود. در آن لحظه ، فیشر و تیلور رابطه عاشقانه ای را آغاز کردند. هنگامی که عموم مردم به این موضوع پی بردند ، یک رسوایی بزرگ آغاز شد - ادی در آن زمان با بازیگر دبی رینولدز ازدواج کرده بود.

در سال 1959 ، فیشر از همسرش جدا شد و در ماه مه همان سال تیلور را از راهرو پایین کشید ، که به نوبه خود برای او به یهودیت گروید.

این مراسم در یک کنیسه در لاس وگاس برگزار شد. برای یک جشن خصوصی ، بازیگر زن یک ظاهر غیر متعارف را انتخاب کرد: تیلور با یک لباس زمستانی از ابریشم سبز زمرد با یک کلاه گشاد و گشاد، آستین های شفاف و برجسته در کمر ظاهر شد.

سایه سبز کاملا چهره و موهای او را برجسته می کند - این اولین باری بود که تیلور یک رنگ سفارشی را برای لباس عروس خود انتخاب می کرد. اما البته آخرین مورد نیست.

ریچارد برتون

Image Image

در سال 1963 ، الیزابت روی صحنه کلئوپاترا کار کرد ، فیلمی جنجالی که در واتیکان مورد انتقاد عمومی قرار گرفت. ریچارد برتون بازیگر زن و شوهر صفحه بود. درست است که به زودی یک رابطه عاشقانه بین همکاران شروع شد. در آن زمان او با سیبیل ویلیامز بازیگر ولزی و لیز با ادی فیشر ازدواج کرده بود. به زودی، عاشقان روی صفحه با هم در یک قایق تفریحی در ایتالیا مشاهده شدند و این یک نقطه عطف در زندگی افراد مشهور بود، و پس از آن رابطه آنها به خصوص داغ بحث شد

شاخص ترین زوج هالیوودی دهه 1960 در سال 1964 در مونترال ازدواج کردند. این بار ، ستاره فیلم به سراغ طراح لباس ایرنه شرف ، که روی تصاویر کلئوپاترا کار کرده بود ، رفت. Charaff یک لباس جذاب نوعی پارچه ابریشمی زرد برای تیلور ایجاد کرد.

و الیزابت این تصویر را با یک مدل موی غیرمعمول تکمیل کرد - ستاره فیلم سنبل و گل سوسن را در موهای خود می بافد و لباس خود را با سنجاق بولگاری با الماس و زمرد می آراست. برتون در مورد اعتیاد تیلور به مارک جواهرات به شوخی گفت: "تنها کلمه ای که الیزابت در ایتالیایی می داند بولگاری است."

ریچارد و تیلور در یازده فیلم با هم بازی کرده اند و سبک زندگی واقعاً درخشانی را که معمولاً از یک اجتماع تأثیرگذار انتظار می رود ، هدایت می کنند: الماس ، لباس های طراح ، نقاشی ، خز ، قایق بادبانی و هواپیماهای شخصی. نه بدون رسوائی ها و مشاجرات مهم ، که منجر به طلاق در سال 1974 ، پس از 10 سال ازدواج شد. درست است که داستان عشق آنها به همین جا ختم نشد.

آنها به زودی برای گفتگو درمورد مسائل مالی دیدار کردند و احساسات دوباره شعله ور شد. در نتیجه ، ریچارد و تیلور برای دومین بار در بوتسوانا در اکتبر 1975 گره زدند.

Image

در ساحل رودخانه چوبه ، بازیگر زن با لباس رنگارنگ و پرهای روح دهه 70 از GinFratini با براق کننده های رنگ غیر معمول - از سبز زمرد و بنفش تا صورتی و زرد ظاهر شد. این لباس دارای آستین های بلند و برش امپریالیستی با یک الگوی غیرمعمول بر روی بدنه بود. داماد همچنین در مقابل یک فرد انتخاب شده با یک تصویر غیر استاندارد عروسی ظاهر شد، شلوار کرم و بلوز قرمز.

آنها برای بار دوم در سال 1979 طلاق گرفتند. بعد از آن ، همانطور که خود الیزابت اشاره کرد ، همه برگزیدگان فقط برای او "شرکت" بودند - مردانی که می توانستند در را بگیرند و کت او را بگیرند.

جان وارنر

کارت

تیلور پس از طلاق دوم از ریچارد برتون ، با جان وارنر ، سیاستمدار جمهوری خواه دیدار کرد. این زوج در سال 1976 بدون مشاهده شاهد در مزرعه گاو یک سناتور در ویرجینیا رد و بدل کردند. در بالای تپه ، الیزابت با لباس ترمه بنفش ، کت با دکمه های خز و یقه ظاهر شد و ظاهر را با عمامه کامل کرد.

پس از عروسی ، ستاره هالیوود در مبارزات انتخاباتی وارنر شرکت فعال داشت. نقش همسر سیاستمدار الیزابت به سرعت خسته شد و آنها در سال 1982 طلاق گرفتند.

به طور کلی این دوره در بیوگرافی تیلور موفق ترین دوره نبود - او به الکل اعتیاد پیدا کرد، به تدریج از سینما دور شد و به طور عمده در پروژه های تلویزیونی بازی کرد.

لری فورتنسکی

کارت

الیزابت تیلور پس از ازدواج با وارنر ، قبل از ملاقات با لری فورتنسکی در سال 1988 ، دو بار نامزد کرد. وی در یک محل ساخت و ساز کار می کرد ، پس از آن در حالت مستی گرفتار شد و به یک مرکز توان بخشی در کالیفرنیا رفت و در آنجا با بازیگر زن ملاقات کرد. او بی پول ، بی تجربه بود و علاوه بر این ، نمی دانست که الیزابت تیلور کیست.

آنها در اکتبر 1991 در نرولند ، در خانه مایکل جکسون ازدواج کردند.

این بازیگر لباس کرکی و به رنگ کرم به رنگ کف انتخاب کرد که هدیه والنتینو بود.

لباس طبقه ای با قطار کوتاه و بسیاری از جزئیات توری بسیار کلاسیک تر و سنتی تر از ظاهری بود که بازیگر زن در شش بار قبلی انتخاب کرده بود.

درست است، ازدواج هشتم نیز به سرنوشت ازدواج قبلی دچار شد، این زوج در سال 1996 از هم جدا شدند و تیلور هرگز عشق اصلی خود را پیدا نکرد.

منبع: روسیلی

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها