مجلس برای بررسی طرح «صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی» جلسه غیرعلنی برگزار می‌کند


5 مرداد 1400 - 23:20
61004b51b7fbe_61004b51b7fc1
نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس خبر داد که قرار است فردا چهارشنبه در یک جلسه غیرعلنی ابعاد مختلف طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی برای نمایندگان مجلس توضیح داده شود.

غلامرضا منتظری با اشاره به جلسه امروز کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: جلسه امروز کمیسیون مربوط به بحث و بررسی های طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی بود، به پیشنهاد دوستان مقرر شد برای اینکه تمام نمایندگان از ابعاد مختلف این طرح مطلع شوند، سوالات و ابهامات نیز رفع شود، یک وقت غیرعلنی در جلسه فردای مجلس اختصاص پیدا کند تا به غیر از دوستان در کمیسیون فرهنگی چندین نفر هم از افراد متخصص این حوزه به توضیح ابعاد طرح بپردازند.

وی افزود: همچنین قرار است بعد از اینکه ضرورت این طرح برای نمایندگان توضیح داده شد اصل ۸۵ قانون اساسی نسبت به این طرح در صحن به رأی گذاشته شود.

بر این اساس اگر اصل ۸۵ قانون اساسی نسبت به این طرح در صحن مجلس رأی بیاورد دیگر نیازی به رسیدگی در صحن مجلس ندارد و در کمیسیون تخصصی مورد بررسی و تصویب قرار خواهد گرفت.

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس خبر داد که قرار است فردا چهارشنبه در یک جلسه غیرعلنی ابعاد مختلف طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی برای نمایندگان مجلس توضیح داده شود.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

61004b51b7fbe_61004b51b7fc1
5 مرداد 1400 - 23:20

غلامرضا منتظری با اشاره به جلسه امروز کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: جلسه امروز کمیسیون مربوط به بحث و بررسی های طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی بود، به پیشنهاد دوستان مقرر شد برای اینکه تمام نمایندگان از ابعاد مختلف این طرح مطلع شوند، سوالات و ابهامات نیز رفع شود، یک وقت غیرعلنی در جلسه فردای مجلس اختصاص پیدا کند تا به غیر از دوستان در کمیسیون فرهنگی چندین نفر هم از افراد متخصص این حوزه به توضیح ابعاد طرح بپردازند.

وی افزود: همچنین قرار است بعد از اینکه ضرورت این طرح برای نمایندگان توضیح داده شد اصل ۸۵ قانون اساسی نسبت به این طرح در صحن به رأی گذاشته شود.

بر این اساس اگر اصل ۸۵ قانون اساسی نسبت به این طرح در صحن مجلس رأی بیاورد دیگر نیازی به رسیدگی در صحن مجلس ندارد و در کمیسیون تخصصی مورد بررسی و تصویب قرار خواهد گرفت.

منبع: ایسنا

70

نظرات 19
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
لزگی ترکی اخمخ 1 0 پاسخ 1400/5/6 -15:44

افرین بر مجلس انقلابی.تمام فساد ها از اینترنت است.یه درصد م اینترنت سود نداره

فرداد 1 1 پاسخ 1400/5/6 -12:47

لااقل بگذارید اتش اعتراضات خوزستان ودیگر شهرها بخوابد بعد دوباره شروع به تحریک ملت بکنید اخر عقل هم خوب چیزی است که متاسفانه برخی ندارند ویا عامدانه در پی شوراندن ملت علیه نظام هستند .

ایرانی آباد و آزاد 0 1 پاسخ 1400/5/6 -12:43

گاش اون افسر روسی مجددا پیدا بشه و این مجلس حداقلی و فرمایشی و بیسواد و ضد مردمی و پوپولیست را به توپ و موشک ببندد و اکثریت مردم را خوشحال کند !!!! البته بعید می دونم از طرف روسیه اینکار دوباره صورت گیرد چون الان منابع روسیه فرصت طلب و استعمارگر از این نظام و مجلس تامین میشه !!!!

ایرانی آباد و آزاد 0 1 پاسخ 1400/5/6 -12:32

قالیباف که به سوریه فرار کرد برای اینکه جوابگوی فشار این قانون من درآوردی و ضدمردمی نباشد !!!!!

تام 0 1 پاسخ 1400/5/6 -12:29

اخر چرا در این شرایط سخت گرانی تورم بی پولی مردم قطعی برق و...‌...دهها و یا صدها مورد دیگر روی اعصاب مردم راه می روید این همه مشکلات وجود دارد !!! متاسفانه متاسفانه باید گفت دانش و علم کار دیگری را ندارید ؟؟؟!!

حسین 0 1 پاسخ 1400/5/6 -12:04

قبلا هم مصوبه هایی در مجلس ک در پوشش حمایت و صیانت و غیره بوده ولی در واقع برای محدود کردن و کنترل بیشتر بکار گرفته شده.و از ابتدا با بازی با کلمات در جهت آماده سازی افکار عمومی در جامعه بمرور جز خطوط قرمز محسوب میشه

رضا 1 1 پاسخ 1400/5/6 -10:17

نمایندگان 5% فقط همین کار ها رو بلدند

REZA 2 1 پاسخ 1400/5/6 -09:59

می‌خواهند فضا را ببندند منتها جوری که اسم آن بستن نباشد ولی بگویند داریم صیانت می‌کنیم؟ اما از کی تا حالا به "بستن" می گویند صیانت؟ اگر بستن یعنی صیانت، به "بستنی" هم باید گفت: "صیانتی"!

رضا 2 1 پاسخ 1400/5/6 -09:58

حالا چرا غیر علنی؟ لابد نمی‌خواهند مشروح مذاکرات را مردم مستقیماً از رادیو بشنوند. اما مگر قرار نیست از حقوق همین مردم در فضای مجازی صیانت کنند؟ پس یا این کاربران، آن کاربرانی نیستند که ما تصور می‌کنیم یا این صیانت، آن صیانتی نیست که ادعا می‌کنند.

ناشناس 0 1 پاسخ 1400/5/6 -09:51

نظر مردم واضح هست که نمیخوان اینترنت ملی را و این طرح مزخرف را اما مثل ریی جمهور زورکی و بقیه چیزها اینهم زورکی این ایران کره شمالی شود تا دزدان بمانند

ناشناس 9 0 پاسخ 1400/5/6 -09:01

فضای مجازی عامل اصلی شناسایی رانت خواران و اختلاس گران است.. بشدت برخورد کنید که دامن خودتان هم خواهد گرفت

حیدر 7 1 پاسخ 1400/5/6 -08:33

اینقدر جرات ندارین که حتی جلسه را علنی برگزار کنین که مردم بدونن دشمن اونها توی مجلس کی است بجای اینکه در مورد معیشت مردم طرح بدین نون مردم را آجر میکنین این طرح بجایی نمیرسه چون مشکلات امنیتی در جامعه بوجود میاره

استاد 6 1 پاسخ 1400/5/6 -08:19

لیست طرح های فضای واقعی که باید مجلس بررسی کند: مرغ۴۰ تومنی، گوشت ۱۸۰ تومنی . دلار ۲۴ ، ارزش پول ملی بی ارزش شد. تورم ۴۷ درصدی ، پراید؟ تومنی ، ازرواج جوانان، تبعیض و خودی و ناخودی در استخدام و حقوق ، در اخر واکسن کرونا . دیگه همه چیز حله

محسن 1 2 پاسخ 1400/5/6 -07:43

سلام اون مقدار که شرعی بایدجلوگیری کردبایدحتماجلویش را گرفت وگرنه خیلی تاثیربدداره توکل برخدا

امیرعلی 13 1 پاسخ 1400/5/6 -07:29

این طرح هم دستوری هست و از بالا اومده و باید از کانال مجلس بیاد بیرون، حالا یکسری مخالف هستند به دلیل نتایج پیش بینی نشده اش، این جلسه غیرعلنی برای تهدید اونهاست، فقط همین.

سینا 15 1 پاسخ 1400/5/6 -06:58

روح لیاخوف شاد. خدا بیامرزدش!!

ناشناس 1400/5/6 -07:51

آره والله ؛ خصوصا امروز که پنجشنبه هست ؛ نور به قبرش بباره .

حسین 8 1 پاسخ 1400/5/6 -04:19

نگفتم اینها با شادی مردم مخالف هستند. همه چی رو که دریغ کردید، حداقل جلسه رو علنی می‌گذاشتین تا مردم کمی بخندند!!!!

اینترنت 0 1 پاسخ 1400/5/6 -00:21

چرا مسایلی همچون بی آبی خوزستان،بیکاری فزاینده،گرانی سیمان و میلگرد،خودروسازی و قیمت خودرو ،رباخواری بانکها ،وضعیت کرونا و عدم واکسیناسیون بموقع،مشکل باروری و پیری جمعیت،وضعیت بسیار نامطلوب جاده های کشور ،مسایل خرد و کلان چرا اینها رو در اولویت قرار ندادین و بررسی نکردین؟ و فقط برای ماست مالی دزدیهاتون میخواین اینترنتو قطع کنید گیرم قطع کردید ماهواره هست اونو چیکار میتونید بکنید؟ فیلتر شکن هست اونو چیکار میکنید؟ از جریان آزاد اطلاعات چرا اینقدر وحشت دارید.؟ ننگ بر شماباد

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks