اعلام آمادگی اماکن مذهبی برای کمک به کادر درمان در واکسیناسیون عمومی

مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی گفت: ۵۰۰ امامزاده مجری این طرح اعلام آمادگی کرده‌اند که در صورت واکسیناسیون عمومی کرونا سالن‌ها و فضای متعلق به بقعه را در اختیار کادر درمان قرار دهند.

اعلام آمادگی اماکن مذهبی برای کمک به کادر درمان در واکسیناسیون عمومی

حجت‌الاسلام محمد نوروزپور، درباره اجرای طرح «مانور سلامت» در بقاع متبرکه و امامزادگان سراسر کشور اظهار داشت: این طرح با هدف کمک به شبکه بهداشت و درمان کشور برای مبارزه با شیوع ویروس کرونا به مدت یک هفته از ۱۲ تا ۱۹ تیر ماه در ۵۰۰ بقعه متبرکه کشور اجرا شد.

وی با بیان اینکه در صورت نیاز شبکه بهداشت و درمان، بقاع متبرکه مجری طرح «مانور سلامت»، آمادگی ادامه طرح را دارند و این طرح در برخی بقاع متبرکه ادامه یافته است، افزود: این ۵۰۰ امامزاده و بقعه متبرکه اعلام آمادگی کرده‌اند که در صورت واکسیناسیون عمومی کرونا سالن‌ها، شبستان‌ها و فضای متعلق به بقعه را برای تسریع در امر واکسیناسیون در اختیار کادر درمان قرار دهند.

مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به اینکه در طرح «مانور سلامت» خیمه‌های معرفت امامزادگان به خیمه‌های سلامت تبدیل شدند، تصریح کرد: در این طرح پزشکان و پرستاران در خیمه‌های سلامت به ویزیت بیماران و غربالگری زائرین و مجاوران بقاع متبرکه می‌پردازند و اگر نیاز باشد، بیماران برای ادامه مراحل درمانی به مراکز بهداشت و درمان معرفی می‌شوند.

اعلام آمادگی امامزادگان برای کمک به کادر درمان در واکسیناسیون عمومی

حجت‌الاسلام نوروزپور با اشاره به خدمات آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه در ایام شیوع ویروس کرونا، خاطرنشان کرد: راه‌اندازی کارگاه‌های تولید ماسک در امامزادگان، توزیع بسته‌های معیشتی در بین نیازمندان و پشتیبانی از گروه‌های جهادی نمونه‌ای از این قبیل خدمات بوده است.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • تهرانی
    0

    اگر بموقع حرف حساب را گوش میدادند و چون مردم آگاه دنیا عمل میکردند و برای آوردن واکسن به دعا و حرفهای مزخرف امثال تبریزیان گوش نمیدادند امروز حقیرانه مردم را به ارمنستان نمیفرستادند.

  • 110
    0

    نیازی نیست . اون اماکن مال خودتون . بگذارید هر کسی کار خودش را بکند . چرا در همه کارها فضولی و دخالت می کنید ؟

  • ععه
    0

    مگه ما کمبود جا داریم؟؟!!ما کمبود مدیریت کمبود واکسن داریم.وگرنه هم جا وهم واکسیناتور باندازه کافی داریم. مثلا خاستی کمک کنی تعارف میکنی

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      باید مفت خورها به چشم بیان!!!!

  • یا کریم بابا
    0

    اماکن ماینر هاشون را جمع کنن و با برق مجانی ارز دیجیتال استخراج نکنن کمک به کادر درمان پیشکش

  • سل
    0

    بهانه خوبیه یک بودجه هنگفتی هم اینا از سرانه بهداشت به جیب بزنند مملکت بی صاحب بهتر از این نمیشه .وزیر بهداشت درباره اوارگان افغانستان نظر میدهد . اماکن مذهبی درباره بهداشت نظر میدهد .هیچ چیز سرجای خودش نیست

  • طلبه مخلص
    0

    درود خداوند بر شما که همیشه در کارهای خیر پیشقدم هستید

  • رضا95
    0

    اصلا ویروس اون گنبد وبارگاه راببینه فرارمی کنه مخصوصا اگربخواهد ارشاد هم بشود.

  • پرتوی
    0

    فقط نمایش است و بس.

  • زیلان
    0

    حیف اونهمه تجهیزات برای یه سالن !!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها