چطور احتمال مسدود سازی تتر را کم کنیم؟

تتر ممکن است به دلایل قانونی مجبور به مسدود کردن دارایی‌های ایرانیان باشد، اما فرآیند شناسایی و اجرای این تحریم‌ها پیچیده و دشوار است.

چطور احتمال مسدود سازی تتر را کم کنیم؟

اهمیت آگاهی از قوانین و به‌کارگیری راهکارهای احتیاطی برای حفظ امنیت دارایی‌ها، برای هر کاربر ایرانی‌‌ بسیار حیاتی است. در ادامه چند مورد از راهکارهایی برای کمتر کردن ریسک و احتمال مسدودسازی دارایی تتر ایرانی‌ها را عنوان میکنیم:

یک روش مؤثر برای جلوگیری از تحریم تتر برای ایرانیان، استفاده از آی‌پی ثابت خارجی است. با استفاده از VPN یا VPS، از شناسایی به عنوان کاربر ایرانی جلوگیری کرد. این روش می‌تواند تا حد زیادی خطر تحریم تتر برای ایرانیان را کم کند.

چرا که استفاده از وی‌پی‌ان های رایگان که و ای‌پی‌های متغیر دارند میتواند موجب حساسیت سرویس های میزبان و شناخته شدن شما بعنوان ربات شود، که این نیز احتمال بلوکه شدن دارایی های شما را دارد. 

برای کاهش ریسک تحریم دارایی‌ها، بهتر است کاربران ایرانی دارایی‌های خود را بین چند کیف پول تقسیم کنند. این کار نه تنها خطر از دست دادن تمام دارایی‌ها در صورت مسدودسازی یک حساب را کاهش می‌دهد، بلکه امکان پیگیری و شناسایی کل دارایی‌های یک فرد را نیز دشوار می‌کند.

بیشتر بخوانید: احتمال مسدودسازی دارایی تتر ایرانی‌ها به دلیل تحریم‌ها

 برخی از پل‌های بلاک چینی به کاربران این امکان را می‌دهند که بدون درگیر شدن آدرس مبدا خاص پول را از طریق کیف پول خود دریافت کنند. بنابراین، کاربران می‌توانند رمز ارزهایی مانند اتریوم را از طریق صرافی رابکس خریداری کرده و به یک کیف پول واسطه خود انتقال دهند. سپس با استفاده از پل‌هایی مثل Layerswap اتریوم را به کیف پول اصلی خود واریز کنند. در این روش مبدا پول واریز شده به کیف پول اصلی حساب کاربری پل لیرسواپ خواهد بود و رد گیری آن سخت است. حال می‌توانید اتریوم را به تتر تبدیل کرده و استفاده کنید. 

منبع: تیتر تجارت
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها