امام جمعه زاهدان در یزد:

کار را به کاردان بسپارید

امام جمعه زاهدان گفت: بسیاری از مشکلات امروز جامعه، نتیجه ضعف در مدیریت است.

کار را به کاردان بسپارید

آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان در سفر خود به یزد گفت: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری ، فقط۳۰ درصد از مشکلات کشور به استکبار بر می گردد و قطعا با واگذاری کار به کاردان شرایط بهتری را در جامعه خواهیم داشت.

آیت الله سلیمانی افزود: بر همگان روشن است که ایران کشوری قدرتمند و ثروتمند است پس نباید بعضی از مردم کشورمان در فقر و تنگنا زندگی کنند.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری همچنین به تشریح وقایع سال۸۸ و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای پرداخت و گفت: اتفاق ۲۲خرداد ۸۸ اتفاقی به عنوان بی نظیر و باشکوه در تاریخ بشمار می آید چراکه مردم کشورمان بر اساس تکلیف خود به میدان آمده بودند.

وی ادامه داد: اگر برخی بر طبل تقلب نمی‌نواختند و به حریم مردم تجاوز نمی‌کردند و بهانه‌های دیگری نمی‌آوردند؛ قطعا دشمنان فرصتی فرصتی جهت انجام توطئه پیدا نمی کردند.

آیت الله سلیمانی تاکید کرد: مسئولان کشور باید بدانند که پیشرفت کشور در گرو مذاکره با آمریکا نیست بلکه در گرو قدرت و وحدت خودمان است.

شایان بذکر است که آیین گرامیداشت حماسه نهم دی و یازدهمین سالروز سفر مقام معظم رهبری به استان یزد با حضور آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان،جمعی از مسئولان و مردم ولایتمدار استان یزد در مسجدجامع بافق برگزار شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها