شنبه در استان یزد عزای عمومی اعلام شد

در پی شهادت سه نفر از پاسداران انقلاب اسلامی تیپ الغدیر در حادثه تروریستی راسک و چابهار روز شنبه هیجدهم فروردین ماه جاری در استان یزد عزای عمومی اعلام شد.

شنبه در استان یزد عزای عمومی اعلام شد

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه و همچنین استاندار یزد پنجشنبه شب در پیام مشترکی ضمن اعلام روز شنبه به عنوان روز عزای عمومی در استان از آحاد مردم متدین، غیور و ولایی برای شرکت در مراسم تشییع، تدفین و یادبود این شهدا و تجدید میثاق با آرمان نظام و انقلاب اسلامی دعوت کردند.

در این پیام آمده است: استان یزد در ماه شریف رمضان، موسم عروج انسان به آسمان ایمان، در سوگ از دست دادن سه تن از فرزندان شجاع، مؤمن و انقلابی خویش نشست، عزیزانی که در راه حفظ امنیت ایران اسلامی و دفاع از تمامیت میهن عزیز در استان سیستان و بلوچستان به دست کوردلان ظلم پیشه مزدور استکبار جهانی و ارتجاع منطقه‌ای به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

شهادت مزد سال‌ها مجاهدت شهیدان سرافراز و مظلوم امیرمحسن حسن نژاد، حسین انتظاریان و حسین سرسنگی است که در شب قدر دعای حسن عاقبت و شهادتشان مستجاب شد و اکنون روح پاکشان بر خوان کرم حضرت سیدالشهدا (ع) متنعم است.

آنچه مسلم است در این حادثه تروریستی و حمله ناجوانمردانه جز ترس و بزدلی دشمنان ملت و مزدوران جنایت پیشگان جهانی چیز دیگری را نمی‌توان یافت که اگر تاب شجاعت برخاسته از ایمان رزمندگان اسلام را داشتند در میدان نبرد حاضر می‌شدند.

بریده باد دستانی که به جسارت به سمت این مرز و بوم و تمامیت امنیتی مسلمین دراز شود.

اینجانبان با تسلیت به محضر قطب عالم امکان؛ حضرت صاحب الزمان(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، آحاد مردم شریف استان به ویژه دلاوران سپاه الغدیر و خانواده‌های معظم این شهیدان عزیز از درگاه خداوند متعال برای ایشان صبر جمیل و اجر جزیل و برای جانبازان این واقعه بهبودی و شفای عاجل را مسئلت می‌نماییم.

به دنبال حمله تروریستی شب گذشته گروهک تروریستی جیش الظلم به مقرهای سپاه پاسداران و نیروی انتظامی در استان سیستان و بلوچستان، تعدادی از مدافعان و سبزپوشان حریم امنیت و ولایت سپاه الغدیر استان یزد که برای تامین امنیت مرزهای جنوب شرق حضور یافته بودند، زخمی و تاکنون ۳ نفر از عزیزان پاسدار به شرح زیر به فیض شهادت نائل آمدند:

۱- برادر پاسدار شهید امیر محسن حسن نژاد ۲- برادر پاسدار شهید حسین انتظاریان ۳- برادر پاسدار شهید حسین سرسنگی.

"با محکومیت شدید این جنایت و تبریک و تسلیت شهادت شهدای گرانقدر به محضر مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه‌ای (مد ظله العالی) خانواده های معظم و همرزمان آنان و آحاد مردم قدرشناس دارالعباده ؛ برنامه‌های انتقال، تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهدا متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    لعنت بر هر چه قاتل، بیش باد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها