تجمعات و دورهمی‌های خانوادگی دلیل افزایش مبتلایان کرونایی شهرستان تفت

فرماندار شهرستان تفت با بیان این که تجمعات و دورهمی‌های خانوادگی دو دلیل افزایش مبتلایان کرونایی در این شهرستان است، از تشدید نظارت برای اجرای دستورالعمل‌های برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در شهرستان خبر داد.

تجمعات و دورهمی‌های خانوادگی دلیل افزایش مبتلایان کرونایی شهرستان تفت

علیرضا نوکار با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته برای اجرای دقیق مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا در این شهرستان، اظهار کرد: با عنایت به مصوبات ستاد استانی و شهرستانی مقابله با کرونا گروه‌های بازرسی متشکل از کارشناسان دستگاه‌های ذی‌ربط بازرسی گسترده از اصناف، ادارات، دستگاه‌های خدمات رسان و بانک‌ها را در دستور کار قرار داده است.

فرماندار تفت خاطرنشان کرد: از ابتدای آبان ماه تاکنون ۹۰ بازدید مشترک از سطح اصناف، ادارات، کارخانه‌ها و کارگاه‌های تولیدی، ادارات و دستگاه‌های خدمات رسان توسط گروه‌های بازرسی ستاد کرونا صورت گرفته که در آن رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های بهداشتی در ۶۰۶ واحد مورد بررسی قرارگرفته است.

نوکار ادامه داد: در بازدیدهای صورت گرفته ۴۸ مورد پلمب واحد متخلف، ۳۱ اخطار اعم از یک اداره و یک بانک و معرفی ۱۹ مورد به مراجع قضایی برای برخورد قانونی صورت گرفته است.

وی تأمین سلامت مردم این شهرستان را خط قرمز مسئولان دانست و بیان کرد: همه مسئولان ستاد کرونای شهرستان در راستای تأمین سلامت مردم در حال خدمت هستند و در این راستا با هر اقدامی که سلامت مردم را به خطر اندازد برخورد قانونی صورت خواهد پذیرفت.

نوکار با بیان این که تجمعات و دورهمی های خانوادگی دو دلیل افزایش میزان مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان تفت است، بیان کرد: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته تجمعات و دورهمی‌های خانوادگی دو دلیل عمده افزایش ابتلای مردم شهرستان به ویروس کرونا است و امیدواریم با کاهش تجمعات از جمله برگزاری مراسم تشییع افراد با حداقل جمعیت و برگزار نکردن دورهمی‌های خانوادگی از افزایش مبتلایان به این ویروس در شهرستان تفت جلوگیری کنیم.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها