اعطای وام ۲۰ میلیون تومانی برای آزادی زندانیان نیازمند یزدی

مدیر کل کمیته امداد استان یزد، گفت: کمیته امداد برای کمک به آزادی قطعی زندانیان نیازمند یزدی جرائم غیر عمد، ۲۰ میلیون تومان وام پرداخت می‌کند.

اعطای وام ۲۰ میلیون تومانی برای آزادی زندانیان نیازمند یزدی

محمد شجاعان، در نشست هم‌اندیشی با مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از تلاش‌های صورت گرفته برای آزادسازی مددجویان نیازمند جرائم غیر عمد مالی تقدیر کرد و گفت: کمیته امداد برای کمک به آزادی قطعی زندانیان نیازمند یزدی جرائم غیر عمد ۲۰ میلیون تومان وام پرداخت می‌کند.

وی، افزود: یکی از مهم‌ترین اقدامات در اصلاح جامعه و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی، آزادی محکومین مالی جرائم غیر عمد و نیازمند دربند است.

مدیر کل کمیته امداد استان، در ادامه اصلاح تعیین مهریه‌های سنگین در ازدواج‌های نسل جوان را نیازمند فرهنگ‌سازی و حمایت سایر دستگاه‌های اجرایی دانست و گفت: فرهنگ‌سازی این دست مسائل و تقویت باورهای دینی مردم می‌تواند در کاهش آمار زندانیان مهریه بسیار مؤثر باشد و کمیته امداد استان یزد به وظیفهٔ خود در این رابطه پایبند است و از هیچ همکاری دریغ نمی‌کند.

اسلام افشون، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد نیز در این دیدار با قدردانی از همکاری‌های کمیته امداد در زمینه کمک به آزادی زندانیان نیازمند جرائم غیر عمد، به ارائه گزارشی پیرامون اقدامات صورت گرفته توسط ستاد دیه استان پرداخت و گفت: در سه‌ماهه نخست سال جاری ۶۰ مددجو محکوم مالی با حمایت نیکوکاران یزدی و همت مددکاران زندان آزاد و به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.

افشون، در پایان افزود: برای آزادی این مددجویان ۲۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان نیاز بود که با تلاش ستاد دیه استان بیش از یک میلیارد تومان از این مبلغ پرداخت شد و اعضای کمیته صلح و سازش این ستاد نیز موفق شدند حدود ۲۷ میلیارد ۲۰۰ میلیون تومان از شکات گذشت رضایتمندانه اخذ کنند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها