استکبار به دنبال خدشه دار کردن وحدت ملت ایران در انتخابات پیش روست

استکبار به دنبال خدشه دار کردن وحدت ملت ایران در انتخابات پیش روست

آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی در نشست با امام جمعه و جمعی از مردم مروست، با تبریک سالروز بعثت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص)، اظهار داشت: خداوند متعال افرادی را در جامعه ممتاز کرده که علاوه بر اینکه فکر خودشان باشند و به خودسازی و تهذیب بپردازند، وظایف اجتماعی هم بردوش دارند.

وی با بیان اینکه این افراد به خوب شدن خودشان اکتفا نمی‌کنند به دنبال خوب شدن دیگران هم هستند، گفت: این افراد بنده‌های ممتاز خداوند هستند و عنایت ویژه‌ای از سوی پروردگار به آنها صورت وجود دارد.

امام جمعه یزد عنوان کرد: پیامبر اکرم(ص) این خصلت‌ها را به خوبی داشتند و هر اقدامی که انجام می‌داد در راستای هدایت بشریت و از ناحیه خداوند بوده است.

ناصری یزدی تحمل گرفتاری‌های مومنان را برای ائمه اطهار(ع) به ویژه نبی مکرم اسلام سخت دانست، گفت: وظیفه همه افرادی که دوست دار پیامبر(ص) هستند این است که در تمام شئون زندگی هم به فکر خودسازی باشند و هم به دنبال هدایت دیگران به سمت رستگاری حرکت کنند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد تاکید کرد: لازم است که در هر سطحی قرار داریم نسبت به هدایت بندگان خداوند و دستگیری از نیازمندان قدم برداریم، در این صورت می‌توانیم بگوییم از زندگی بهره خوبی برده‌ایم.

وی به انتخابات‌های پیش رو اشاره کرد و گفت: یکی از اساسی‌ترین وظایفی که در این عرصه بر عهده همه ما قرار گرفته، وحدت و یکپارچگی است و باید با حضور پرشور خود و پشتیبانی از ولایت فقیه، توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

استاد سطوح عالی حوزه‌های علمیه یزد تفرقه افکنی را یکی از مهمترین توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان در این دوران دانست و گفت: باید حواسمان جمع باشد که انسجاممان را پشت سر رهبری و ولایت حفظ کنیم.

ناصری یزدی تصریح کرد: بیانات مقام معظم رهبری همان صحبت‌های امام خمینی(ره) و صحبت‌های ایشان هم همان حرف‌های امام علی(ع) و دین مبین اسلام است به همین دلیل باید به صورت کامل تابع مقام معظم رهبری باشیم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

27

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها