فرودگاه رشت برای امدادرسانی در مواقع بحران آمادگی کامل دارد

فرودگاه رشت برای امدادرسانی در مواقع بحران آمادگی کامل دارد

جعفر منفردی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: با وجود وضعیت بارش سنگین برف که از 24 ساعت گذشته استان گیلان را فراگرفت فرودگاه سردارجنگل رشت هم اکنون کاملا عملیاتی بوده و پروازها برقرار است.

معاون عملیات هوانوردی فرودگاه‌های استان گیلان تصریح کرد: به همت مدیرکل و کارکنان پرتلاش فرودگاه‌های گیلان، از ساعات ابتدایی چهارشنبه شب عملیات برفروبی آغاز در این فرودگاه آغاز شد و تا صبح پنج شنبه این عملیات ادامه داشت.

وی با اشاره به اینکه صبح پنج شنبه فرودگاه عملیاتی شد گفت: خوشبختانه تمامی پروازها در رشت انجام می شود و در حال حاضر باند و سطوح پروازی و آشیانه هواپیما برای پذیرش تمامی پروازها عملیاتی است.

منفردی به مردم گیلان توضیح داد: روز گذشته هواپیمای ایرباس 321 جدید خریداری شده در فرودگاه رشت لندینگ کرد و تمامی زائران محترم حرم امام رضا(ع) در فرودگاه رشت بر زمین نشستند.

معاون مدیرکل فرودگاه های استان گیلان عنوان کرد: امروز پروازهای بندرعباس به رشت و تهران به رشت و تمامی پروازها از رشت برقرار است و فقط پرواز هاب مشهد به‌دلیل مسدود بودن فرودگاه مشهد لغو شد.

وی با اشاره به اینکه باند فرودگاه رشت آمادگی کامل خود را برای مشارکت در امدادرسانی احتمالی اعلام کرده است و این آمادگی به اطلاع استاندار گیلان نیز اعلام شده است گفت: تلاش و همکاری گسترده کارکنان فرودگاه سردار جنگل رشت موجب شد فرودگاه از این آمادگی کامل برخوردار باشد.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها