۱۶ بازارچه رشت آماده فروش ویژه میوه به مناسبت یلدا است

رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری رشت گفت: ۱۶ بازارچه در این کلانشهر برای فروش ویژه میوه شب یلدا آماده است.

۱۶ بازارچه رشت آماده فروش ویژه میوه به مناسبت یلدا است

علیرضا حسنی روز سه شنبه اظهار داشت: با هماهنگی های انجام شده و با نظارت سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری رشت و سایر دستگاه های متولی در ۱۶ بازارچه میوه با قیمت مناسب عرضه خواهد شد.

وی افزود: شهروندان کلانشهر رشت با رعایت پروتکل های اعلام شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا می توانند محصولات مدنظر خود را تهیه کنند.

وی با اشاره به فعالیت ۱۶ بازارچه میوه و تره بار تحت نظارت سازمان مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی رشت اضافه کرد: در بازارچه های شهید میرزا کوچک، شهید چمران ، لاکان مهر، محبت و پارک، محصولات دیگری از جمله مرغ، گوشت، ماهی، خشکبار عرضه می شود.

حسنی با بیان اینکه بازارچه های شهید میرزا کوچک با ظرفیت ۳۰۰ غرفه و شهید چمران با ظرفیت ۲۵۰ غرفه بزرگترین بازارچه های میوه و تره بار استان گیلان هستند، اضافه کرد: تعدادی از بازارچه ها فروش آنلاین نیز دارند.

رشت دارای حدود ۷۰۰ هزار نفر جمیعت ثابت است که در طول روز به یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر می رسد.

شب یلدا به عنوان یکی از جشن های ایرانی در نقاط مختلف ایران همواره جایگاه خاصی دارد، یلدا مراسمی است که در نخستین شب زمستان و بلندترین شب سال برپا می شود و سابقه ای چند هزار ساله دارد.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها