پنجمین جشنواره «تئاتر منطقه ای معلولان» کاسپین درگیلان آغازشد

مدیرکل بهزیستی گیلان از آغاز به کار پنجمین جشنواره «تئاتر منطقه ای معلولان» کاسپین برای نخستین بار در این استان با اجرای ۱۴ اثر در مجتمع فرهنگی و تفریحی زیباکنار خبرداد.

پنجمین جشنواره «تئاتر منطقه ای معلولان» کاسپین درگیلان آغازشد

به گزارش سایت خبر فوری به نقل از مهر، محمدرضا پارسی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پنجمین جشنواره تئاتر منطقه ای معلولان کاسپین برای نخستین بار استان گیلان از ششم تا ۹ آذر ماه آغاز به کار کرد.

وی با بیان اینکه این جشنواره با حضور ۲۵۰ نفر و گروه های تئاتر استان های خراسان شمالی، سمنان، گلستان، مازندران و گیلان در مجتمع آموزشی - تفریحی زیباکنار بندرانزلی برگزار می شود، افزود: ۱۴ اثر در این جشنواره به نمایش در می آید.

مدیرکل بهزیستی گیلان با اشاره به اینکه این جشنواره با هدف شناسایی توانمندی های معلولان برگزار شده است، خاطرنشان کرد: ۱۰۳ اثر به دبیرخانه پنجمین جشنواره تئاتر منطقه ای معلولان کاسپین ارسال شد ه بود که با بررسی و داوری های انجام شده ۱۴ اثر انتخاب و به مرحله نهایی رسیدند.

وی در ادامه با بیان اینکه این آثار در سه بخش صحنه ای، خیابانی و کودک و نوجوان است، یادآورشد: در حاشیه این جشنواره کارگاه نمایش نامه نویسی و آموزش تدوین و نمایشگاه صنایع دستی و آشپزی محلی نیز برپا شده است.

منبع: مهر

56

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها