مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان:

قسمت اول پروژه محور آستانه‌اشرفیه به رودبنه بااعتبار اندک اجرا شد

مدیرکل راه گیلان گفت: سال گذشته محور آستانه‌اشرفیه به رودبنه در دستور کار قرار گرفت و نزدیک به 7 کیلومتر این پروژه بااعتبار اندک از محل اعتبارات ملی در دستور کار قرار گرفت.

قسمت اول پروژه محور آستانه‌اشرفیه به رودبنه بااعتبار اندک اجرا شد


به گزارش سایت خبر فوری به نقل از فارس ، علی خاوری امروز در نشست خبری بابیان اینکه سال گذشته محور آستانه‌اشرفیه به رودبنه در دستور کار قرار گرفت اظهار کرد: نزدیک به هفت کیلومتر این پروژه بااعتبار اندک از محل اعتبارات ملی در دستور کار قرار گرفت و شکر خدا قسمت اول این پروژه با همان اعتبار اندک اجراشده است.

وی افزود: جاده آستانه به رودبنه از یک‌راه فرعی به یک‌راه اصلی عریض شد و کلیه محورهای فرعی ما با توجه به تراکم جمعیتی و گردشگران زیادی که همه‌ساله در استان داریم نیاز به یک توجه ویژه دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان بیان کرد: متأسفانه دردادن بودجه به راه‌های فرعی توجه نمی‌شود و کمیته‌های برنامه‌ریزی شهرستان عمدتاً منابع اعتباری‌شان حول محور راه روستایی است و از راه‌های فرعی غافل شده‌اند.

خاوری گفت: ما از منابعی که معمولاً در سیستم وزارت خانه است استفاده می‌کنیم و یکی از پروژه‌هایی که توانستیم استفاده کنیم و شکر خدا هفت کیلومتر هم ارتقا داده وهم به یک‌راه اصلی عریض کنیم همین محور بوده است.

وی بیان کرد: سقف این قرارداد نزدیک به دو و نیم میلیارد تومان بوده ولی تخصیصی که گرفتیم نزدیک 700 میلیون تومان است.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان بیان کرد: جاده آستانه به کیاشهر در سال‌های اخیر یک جاده کم‌عرض و پرمخاطره بوده که بااعتبارت اندک خدا را شکر فاز اول آن با همه کاستی‌ها انجام‌شده و قسمتی از جداکننده با گاردریل انجام‌شده که یک استاندارد ایران دارد.

وی تصریح کرد: اگر اعتبار لازم به ما تعلق بگیرد به امید خدا جداکننده وسط و روکش نهایی را می‌توانیم انجام دهیم.

56

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها