حضور وفایی در جمع ۴ اسنوکرباز برتر مسابقات آزاد انگلیس

حسین وفایی به مرحله نیمه نهایی مسابقات اسنوکر آزاد انگلیس رسید.

حضور وفایی در جمع ۴ اسنوکرباز برتر مسابقات آزاد انگلیس

در مسابقات اسنوکر آزاد انگلیس(کازو)حسین وفایی ملی پوش اسنوکر ایران به مصاف گوکیانگ چینی رفت و با نتیجه ۵ بر ۲ به پیروزی دست پیدا کرد. وفایی با این پیروزی مقتدرانه به جمع چهار نفر برتر این دوره از مسابقات راه پیدا کرد. ملی پوش اسنوکر ایران در فریم پنجم بریک ۱۳۴ و در فریم هفتم بریک ۱۲۵ را به ثبت رساند.

حسین وفایی با این پیروزی در مرحله نیمه نهایی از ساعت ۱۸ روز شنبه ۸ مهر ماه ۱۴۰۲ به مصاف مارک ویلیامز نماینده کشور ولز و دارنده رنکینگ ۱۰ اسنوکر حرفه ای ها خواهد رفت.

وفایی در مرحله نخست این مسابقات مقابل الیور براون انگلیسی ۴ بر ۲ پیروز شد و در دور دوم این مسابقات نیز موفق شد یوان سیجون را با نتیجه مشابه شکست دهد و در ادامه نیز گرام دات را با نیتجه ۴ بر ۲ شکست داد و و به جمع هشت نفر برتر راه پیدا کند. در مرحله یک چهام پایانی نیز در مقابل گوکیانگ چینی با نتیجه ۵ بر ۲ به پیروزی دست پیدا کرد تا مقتدرانه به جمع چهار نفر برتر این مسابقات راه پیداکند.

مبلغ کلی جایزه نقدی این مسابقات ۴۷۸ هزار پوند انگلیس است و قهرمان مبلغ ۱۰۰ هزار پوند دریافت خواهد کرد.

مدافع عنوان قهرمانی این مسابقات در دوره قبل این مسابقات در سال ۲۰۲۲ ، رایان دی ولزی است که موفق شد در دیدار نهایی با نتیجه ۱۰ بر ۷ مارک آلن ایرلندی را شکست دهد.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها