پدیده کاراته زنان می خواهد حمیده عباسعلی شود!

ملی پوش زنان کاراته ایران گفت: پشت هر موفقیتی سختی و رنج‎‌های بسیاری وجود دارد خصوصا در رشته ما که پر از آسیب است اما علاقه که باشد این مسائل به چشم نمی‌آید.

پدیده کاراته زنان می خواهد حمیده عباسعلی شود!

آتوسا گلشادنژاد کاراته‌کا وزن 61- کیلوگرم زنان ایران در خصوص رقابت‌های قهرمانی آسیا و کسب مدال طلا گفت: در این دوره از مسابقات که به میزبانی کشور مالزی در شهر مالاکا برگزار شد توانستم حریفانی از اردن و قزاقستان که دارنده مدال طلای مسابقات آسیایی قبلی بودند و همچنین حریف چینی‌ام که برنز المپیک را در کارنامه خود دارد شکست بدهم. در فینال نیز توانستم مقابل کاراته‌کا اماراتی به پیروزی برسم و مدال طلا را کسب کنم.

او افزود: سطح مسابقات بسیار بالا بود. به هرحال امسال سال سختی است زیرا هم بازی های آسیایی و هم مسابقات جهانی را پیش رو داریم بنابراین همه کشورها درحال پیشرفت هستند اما خداراشکر که تمام تلاشم را کردم بهترین خودم را نمایش بدهم.

او با بیان انتظارات خود از مسئولان گفت: انتظاری که دارم و البته فکر می‌کنم همه ورزشکاران این انتظار را دارند این است که به رشته‌های  رزمی و انفرادی  بیشتر توجه شود و پاداش ما نزدیک ورزش‌های گروهی مانند فوتبال و دیگر رشته‌ها باشد.

 

با توجه به عملکردی که دارید چشم‌های زیادی را به سمت خود کِشانده‌اید؛ آینده ورزشی‌تان را چگونه پیش بینی می‌کنید و آیا علاقه‌مندان کاراته شاهد ظهور حمیده عباسعلی دیگری خواهند شد؟ گلشاد نژاد در پاسخ به این سوال گفت: حمیده عباسعلی اسطوره کاراته زنان ایران بود و همچنان خواهد ماند. من هم تمام تلاشم را می‌کنم تا یک بانوی پرافتخار شوم. نسبت به مسابقات آینده خیلی امیدوار هستم.  تمام سعی خود را می‌کنم نماینده شایسته‌ای برای کشورم باشم و این موفقیت‌ها ادامه دار باشد تا برای نسل آینده به عنوان انگیزه‌ و الگو قرار بگیرم.

ملی پوش آینده دار کاراته زنان ایران در پایان صحبت‌های خود گفت: پشت هر موفقیتی سختی و رنج‎‌های بسیاری وجود دارد خصوصا در رشته ما که پر از آسیب است اما علاقه که باشد این مسائل به چشم نمی‌آید. در حال حاضر من با  قهرمانی آسیا استارت زدم و امیدوارم در بازی های آسیایی نیز بتوانم نتایج درخشانی به دست بیاورم.

منبع: جماران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها