معاون وزیر ورزش در رابطه با دوی مارتن جنجالی در شیراز:

عمده‌ کسانی که هنجارشکنی کرده بودند حتی شماره دوندگی هم نداشتند

معاون وزیر ورزش در رابطه با قبول استعفای هاشم صیامی از فدراسیون دوومیدانی توضیحاتی را بیان کرد.

عمده‌ کسانی که هنجارشکنی کرده بودند حتی شماره دوندگی هم نداشتند

سید محمد پولادگر در خصوص غیر قانونی بودن پذیرش استعفای رئیس فدراسیون دو و میدانی از سوی وزارت ورزش اظهار داشت: اول از همه باید بگویم که اتفاقاتی در شیراز افتاد ابعاد رسانه‌ای گسترده‌ای به وجود آورد و اکثر مردم مؤمن با وزارت ورزش تماس می‌گرفتند و از این موضوع دل‌خور بودند نه به جهت اینکه چرا مسابقه برگزار شده بلکه اتفاقاتی که به صورت هنجارشکن رخ داده است به نام ورزش بوده واقعاً اگر بگوییم که ورزشکاران نقشی داشتند من نمی‌توانم چنین مسئله‌ای را بیان کنم اما بخش عمده‌ای از کسانی که در فیلم‌های منتشر شده دیدیم که هنجارشکنی کرده بودند حتی شماره دوندگی هم نداشتند. افرادی که این موضوع را رقم زدند خارج از قضیه مسابقه دو و میدانی در شیراز بود.

بیشتر بخوانید: تصاویری از مسابقات دوی ماراتن خبرساز زنان در شیراز

وی افزود: صیامی به دلیل اینکه در شیراز حضور داشت و شاهد عینی اتفاقات بوده است وزارت ورزش و جوانان از او خواست تا در این خصوص بیانیه‌ای صادر کند و برخورد کند. اما او شخصاً اظهار کرده بود که من از سمت خودم استعفا می‌دهم و بعد از آن موضوع هم استعفا کرد. طبق اساسنامه‌ای که وجود دارد اگر رئیس فدراسیون استعفا دهد رئیس مجمع می‌تواند سرپرست به جای او انتخاب کند تا انتخابات جدید برای آن فدراسیون صورت بگیرد. اینها همه طبق اساسنامه هست و هیچ چیزی مغایر اساسنامه اتفاق نیفتاده است. 

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • ناشناس
    1

    مردم مومن چیکار به کارشما دارن آخه ، همه چیزو میندازید گردن مردم. مردمو انداختین به جون هم شماها هم بخور بخور راه انداختین

  • ناشناس
    4

    باز حتما الان آقایان نگران حقوق زنان کامنت فمینیستی میگذارند!!!!!
    بمیرم واسه نگرانی شما
    از بس غصه حقوق زن رو می‌خورید 😂😁😀😂😁😀😂😁😀

  • رابی
    1

    خب با شماره یا بی شماره‌.مگر دویدن جرم دارد؟
    احتمالا انتظار داشتید که با چادر و نقاب بدوند!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      نگفتم 😂😁😀😂😁😀

  • ناشناس
    0

    چرا مسؤولین ذیربط بابت دزدی و اختلاس و غارت بیت المال و رشوه گیری و سوءاستفاده از قدرت استعفاء نمی دهند ولی یک رئیس فدراسیون را به خاطر اینکه دوی ماراتن زنان را در شیراز برگزار نموده و یک عده قلیلی از بانوان دونده یا خارج از بانوان دونده از موضوع بی حجابی سوءاستفاده ابزاری نموده را مجبور به دادن بیانیه اجباری یا استعفاء اجباری می کنند؟!

  • ناشناس
    0

    خیلی از اوناییکه درندگی میکنن هم شماره ندارند .خدا بیامرزد اون که گفت رنگ رخساره خبر می دهد از سر ضمیر .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها