سرمربی بایرن مونیخ:

تقریبا هر روز تهدید به مرگ می‌شوم!/ مشکلی نیست اگر دوستم ندارید

سرمربی بایرن مونیخ فاش ساخت که پس از هر ناکامی تیمش، پیام های تهدید به مرگ دریافت می کند.

تقریبا هر روز تهدید به مرگ می‌شوم!/ مشکلی نیست اگر دوستم ندارید

رویای قهرمانی بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان سه شنبه شب به پایان رسید. تساوی خانگی 1-1 برابر ویارئال به معنای حذف مونیخی ها از مهمترین رقابت باشگاهی اروپا بود و تیم تحت هدایت یولیان ناگلزمان حالا باید تمام تمرکز خود را روی بوندسلیگا بگذارد. بایرن با 9 امتیاز بالاتر از دورتموند و به فاصله تنها 5 بازی تا پایان فصل، صدرنشین است و یکشنبه باید به مصاف بیلفلد برود.

ناگلزمان در مورد حذف بایرن از لیگ قهرمانان گفت:«شما همیشه برای نیمه نهایی لیگ قهرمانان برنامه ریزی نمی کنید. با این وجود، همیشه این یکی از اهداف مطلوب یک باشگاه بزرگ است. حداقل 8 تیم در اروپا حضور دارند که همیشه می خواهند در نیمه نهایی و بین 4 تیم برتر حاضر باشند. ما برنامه های انتقالاتی خودمان پس از حذف از لیگ قهرمانان را علنی نمی کنیم و این یک مساله داخلی است. ما تیمی داریم که مدت زیادی کنار هم بازی کرده اند. بازیکنان یکدیگر را به خوبی می شناسند و فضای رختکن نیز خوب است، با این وجود، گاهی اوقات مهم است که هوا و خونی تازه وارد کنیم. متاسفانه به دلیل پاندمی کرونا با مشکل اقتصادی مواجه هستیم و از نظر مالی قدرت و آزادی عمل زیادی نداریم.»

ناگلزمن درباره جو موجود در تیم گفت:« تیم امروز تمرین خوبی داشت. ما در یک تورنمنت بزرگ بازی کردیم و تیم واقعاً از آن لذت برد. البته بازیکنان هنوز هم ناامید هستند، اما از فوتبال شان لذت بردند. مهم این است که تیم زود از این شرایط مایوس کننده خارج شده و غرق نشود. من هر روز با مارکو نپه و براتزو صحبت می کنم. بازی را دوباره چهارشنبه صبح تماشا کردم و چند صحنه را جدا کردم. دیروز با اولیور کان(مدیر اجرایی) گفتگوی بسیار طولانی در مورد تیم داشتم و اینکه آیا ممکن است مجبور باشیم تعدادی بازیکن جدید بیاوریم یا خیر.»

ناگلزمن در مورد دریافت پیام های تهدید به مرگ گفت:« من می توانم با انتقادات کنار بیایم، اما تهدید به مرگ قضیه ای متفاوت است. اخیرا و بعد از هر ناکامی آنها را دریافت می کنم، اما همه آنها را حذف می کنم. افراد می توانند آنچه را که می خواهند بنویسند، اما شاید بهتر باشد به آنچه می نویسند، خوب فکر کنند. آنها شاید حق را به خودشان می دهند و این واقعا عجیب است. باشگاه سطح امنیتی را افزایش نمی دهد. نمی خواهم کسی را تحریک کنم و تاکنون با کسی به عنوان یک خطر جدی روبرو نشده ام.»

ناگلزمن درباره لواندوفسکی و شایعات جدایی اش گفت:« من هرگز به این فکر نکرده ام که او قصد جدایی دارد. او درباره تاکتیک‌ها صحبت می‌کند و همیشه حس می کنید علاقه به ماندن دارد، اما فکر کردن به آینده‌ نیز از سوی دیگر طبیعی است، به‌خصوص وقتی برای مدتی طولانی در یک باشگاه می مانید. در صحبت‌های‌مان، به نظرم می‌رسد که دوست دارد بماند. البته من دوست دارم او را در تیمم داشته باشم و امیدوارم در آینده نزدیک همه چیز مشخص شود.»

قهرمانی بوندسلیگا:« می‌خواهم با تیمم امسال قهرمان شوم  و سپس می‌خواهم سال آینده عملکرد بهتری داشته باشیم. اگر کسی از من خوشش می‌آید، باید مرا به خاطر خودم و نه اینکه مربی بایرن هستم، دوست داشته باشد. اگر آنها مرا دوست ندارند هم از نظر من هیچ اشکالی ندارد. من نیازی ندارم چیزی را به کسی اثبات کنم.»

منبع: ورزش3
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها