عضو فراکسیون امید در گفت و گو با خبرفوری:

چرا نمايندگان مجلس به كليات بودجه رای ندادند؟/میرزایی نیکو: نحوه دخل و خرج دولت باید مشخص شود

عضو فراکسیون امید مجلس از عدم رای نمایندگان مجلس به کلیات بودجه سال ۹۷ سخن گفت.

چرا نمايندگان مجلس به كليات بودجه رای ندادند؟/میرزایی نیکو: نحوه دخل و خرج دولت باید مشخص شود

قاسم میرزایی نیکو نماینده مردم دماوند در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو‌ با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره علت عدم رای اعتماد نمایندگان مجلس و فراکسیون امید به لایحه بودجه سال ۹۷ تاکید کرد: تصمیم فراکسیون امید مجلس پیرامون لایحه بودجه این بود که پس از ارائه نظرات نمایندگان موافق و مخالف دراین باره جمع بندی کنند از این رو بعد از اتمام جلسه نوبت صبح ما به این نتیجه رسیدیم که براساس تصمیم صحن عمل کنیم.

وی با اشاره به اینکه نظر کمیسیون تلفیق پیرامون لایحه بودجه مثبت بود خاطرنشان کرد: ما هم در فراکسیون امید با کمیسیون تلفیق موافق بودیم اما زمانی که اظهارات دوستان نماینده در مجلس شنیدیم به این جمع بندی رسیدیم که میزان توجه به خواسته و مطالبات مردم در بودجه قابل توجه نیست.

عضو فراکسیون امید تاکید کرد: انتظار بود دولت در لایحه بودجه اولویت های مدنظر مردم را جدی تر مورد بررسی قرار دهد ولی اینگونه نبود و بسیاری از اقشار مردم به خصوص فرهنگیان و‌ کشاورزان از بودجه تعیین شده رضایت کافی نداشتند.

میرزایی نیکو با بیان اینکه توجه به بخش اشتغال نیز در بودجه سال ۹۷ ناچیز بود اظهار کرد: یکی از مشکلات دیگری که نمایندگان مجلس نسبت به آن اعتراض داشتند نحوه برداشت از صندوق توسعه ملی بود و آنها براین باور بودند که چرا باید از این صندوق برای مصارف غیرتوسعه ای استفاده شود.

وی تاکید کرد: امیدوارم کمیسیون تلفیق با تطبیق نظر نمایندگان مخالف و اولویت قرار دادن مسائلی چون تولید و اشتغال در جهت اصلاح لایحه بودجه وارد عمل شوند وگرنه نمایندگان بازهم قانع نمی شوند.

عضو فراکسیون امید مجلس تصریح کرد: باید مشخص شود که دولت از کجا درمی آورد و کجا هزینه می کند و گرنه رویه امروز دوباره تکرار می شود.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • کاربر ناشناس
    0

    اخه بودجه نظامی کمترین بودجه اختصاص یافته وناعادلانه است

  • امیررضا
    0

    خوب بود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها