سوال از وزیر راه درباره قطع صدها اصله بلوط زاگرس

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی از تذکر به رئیس‌جمهوری برای قطع صدها درخت بلوط و از بین بردن بخشی از جنگل درختان بلوط در منطقه زاگرس خبر داد.

سوال از وزیر راه درباره قطع صدها اصله بلوط زاگرس

سیده فاطمه حسینی با اشاره به تعرض به عرصه جنگل در منطقه زاگرس و قطع صدها اصله درخت بلوط به بهانه تعریض و چهاربانده کردن جاده یاسوج به سی‌سخت، گفت: در این زمینه تذکری خطاب به دکتر روحانی رییس‌جمهوری نوشته و هفته آینده همزمان با آغاز جلسات علنی پارلمان، به هیات رییسه مجلس شورای اسلامی تقدیم می‌کنم.

حسینی توضیح داد: بی‌توجهی وزارت راه، وزارت جهاد کشاورزی و سازمان محیط‌زیست به از بین رفتن صدها اصله درخت بلوط در یازدهمین ذخیره‌گاه زیست‌کره ایران در منطقه زاگرس و تعرض به بخش‌هایی از پارک ملی دنا غیرقابل چشم‌پوشی است.

وی افزود: وزارت راه، وزارت جهاد کشاورزی و سازمان محیط‌زیست باید درباره این قصور بزرگ و غیرقابل جبران به مردم و نمایندگان آنان در مجلس پاسخ دهند.

این نماینده مجلس همچنین از تدوین طرح سوال از وزیر راه در این باره خبر داد و تاکید کرد: در قالب ایفای وظایف نظارتی، موضوع از بین رفتن صدها اصله درخت بلوط سوال از وزیر راه و شهرسازی پیگیری خواهم کرد.

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ماتاج
    0

    چی شده انقلاب شده دختر صفدر به فکر وظیفه نماینده گی افتاده لابد سفردلار راجمع کردند یا دم انتخابات خواب نما شده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها