مجمع خیرین برای ساخت مساجد اهل تشیع در خارج از کشور تشکیل شود

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم ، آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی عصر امروز در دیدار با اساتید نمایندگی جامعه المصطفی در فرانسه بابیان اینکه دانستن دردها و نقیصه‌ها فرصت خوبی برای حل مسائل است، اظهار داشت: با دانستن دردها 50 درصد راه درمان پیدا می‌شود، همچنین فرانسه حلقه اتصالی بین مناطق مختلف به‌ویژه بین قاره آفریقا و اروپاست.

مرجع تقلید شیعیان بابیان اینکه گاهواره تمدن جدید فرانسه است، گفت: متأسفانه کارهای عمیق و کیفی در این کشور صورت نگرفته است، باید مجمع خیرینی برای ساخت مساجد شیعیان در خارج از کشور شکل بگیرد.

وی بابیان اینکه در حال تلاش برای ساختن مسجد آبرومندی در لندن هستیم، خاطرنشان کرد: مسجدی در خارج از لندن برای شیعیان ساخته شود و عده‌ای را می‌توان سازمان‌دهی برای ساخت مسجد کرد.

آیت‌الله مکارم شیرازی بابیان اینکه متاعی که شیعه دارد مبتنی بر کتاب و سنت و خالی از خرافات است، گفت: این متاع قابل قیاس با متاع سلفی‌ها و اهل سنت نیست، اکثریت این افراد قائل به جبر هستند که هیچ‌کدامشان در دنیای امروز خریدار ندارد.

استاد برجسته حوزه علمیه بیان کرد: مسائلی که شیعه عرضه می‌کند در صورت عرضه، خریدار بسیاری خواهد داشت، و جلوی ضرر را هر زمان بگیریم منفعت است.

وی بابیان اینکه باید مذهب تشیع را به جهانیان به‌خوبی معرفی کرد، تصریح کرد: امیدوار به یاری خداوند باید بود و مذهب تشیع را باید به جهانیان معرفی کرد.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها