چیپ به خودی یوزها در اندونزی؛ بیخیال بدبیاری!

تیم ملی نوجوانان ایران در شرایطی که آماده صعود به دور بعدی جام جهانی بود، با یک چیپ بدموقع علیرغم شایستگی از دور رقابت‌ها کنار رفت.

چیپ به خودی یوزها در اندونزی؛ بیخیال بدبیاری!

شروین رمضانی- در شرایطی که همه چیز آماده صعود ایران به دور بعد رقابت‌های جام جهانی بود، با یک غفلت گل مساوی را دریافت کردیم و همه چیز به ضربات پنالتی موکول شد. در ضربات پنالتی اما تیر اصلی بر امید ایران وارد شد و یک تصمیم اشتباه در شکل زدن پنالتی، همه چیز را نابود کرد.

تیمی که با بردن برزیل همه نگاه‌ها را به خود خیره کرده‌بود، در ادامه مقابل انگلیس بازنده سربلند بود و در نهایت با پیروزی پرگل مقابل نیوکالدونیا، موفق شد به عنوان یکی از شایسته‌ترین تیم‌های سوم جام، به مرحله بعد صعود کرد.

در یک هشتم نهایی در نگاه اول قرعه مناسبی نصیب ایران شده‌بود، باید با مراکش بازی می کردیم، اما با دو حرکت اشتباه باختیم، بد هم باختیم.

اما فارغ از گل بدموقعی که در وقت‌های تلف شده دریافت کردیم، فارغ از چیپ بیجای حسام نفری، این تیم با درایت حسین عبدی ثابت کرده، شایسته بهترین‌هاست.

این تیم باید از همین فردا مورد توجه ویژه فدراسیون باشد، برای فردای فوتبال ایران. این تیم می‌تواند 40 50 سال ناکامی در جام ملت‌ها را به فراموشی بسپرد، بچه یوزها ثابت کردند که فرداها از آن آنهاست، اگر و فقط اگر درگیر حاشیه نشوند، به امان خدا رها نشوند و فدراسیونی بادرایت‌تر داشته باشیم.

IMG_20231121_202305_587

 

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    3

    قطعا خوش درخشیدن و جای تشویق و تقدیر داره، تمرکز و گیر دادن به یک‌ بازیکن نوجوان به صرف اینکه با ضربه چیپ پنالتیش گل نشده، درست نیست. همین دیشب جورجینیوی با تجربه برای چند مین بار پنالتی رو با ضربه چیپ هدر داد و هیچکس بهش اعتراض نکرد.

  • ناشناس
    2

    ایرانی جماعت غرور داغونش کرده

  • ناشناس
    0

    تخريب نكنيد! بزرگان زيادي پنالتي خراب كردند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها