زاکانی در پاسخ به وزارت ارشاد: حرف علمی بزنید

شهردار تهران به ساخت و ساز در مجاورت تماشاخانه سنگلج واکنش نشان داد.

زاکانی در پاسخ به وزارت ارشاد: حرف علمی بزنید

تماشاخانه «سنگلج» یکی از بنا‌های قدیمی شهر تهران است که در در تاریخ ۲ آذر ۱۳۸۸ به شماره ۲۷۴۶۹ در فهرست آثار ملی ثبت شد. پریسا مقتدی مدیر تماشاخانه سنگلج ۲ اردیبهشت ماه با اعلام خبری مبنی بر تخریب و اقدام به ساخت و ساز ساختمان مجاور تماشاخانه سنگلج از وضعیت پیش آمده ابراز نگرانی کرد و شرایط پیش‌آمده برای تماشاخانه سنگلج را خطرناک عنوان کرد.

در همین راستا سعید جمشیدی مدیر نظارت بر پروژه‌های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز از طرح شکایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ساخت و ساز غیر اصولی شهرداری تهران در مجاورت تماشاخانه سنگلج خبر داد و گفت: در بازدید میدانی که از ساخت و ساز ساختمان مجاور تماشاخانه سنگلج صورت دادیم، شواهد نشان می‌دهند که سنگلج در معرض خطر است. با توجه به اینکه هیچ گونه اطلاعی از نقشه شهرداری نداریم و نمی‌دانیم چه سازه‌های نگهبانی را در نظر گرفته اند، پیش بینی این است که به محض آغاز گود برداری صدمه‌های جدی‌تری به تماشاخانه وارد خواهد شد.

علیرضا زاکانی شهردار تهران در پاسخ به ساخت و ساز درکنار تماشاخانه سنگلج و واکنش وزارت ارشاد به این اقدام شهرداری به خبرنگار برنا گفت: ساخت و ساز در کنار تماشاخانه سنگلج مشکلی را برای این بنا ایجاد نمی کند.

وی درخصوص اظهارات مدیر نظارت بر پروژه‌های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر اینکه تماشاخانه سنگلج در خطر است، گفت: حرف علمی بزنید!

منبع: برنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    0

    علمی ،یعنی چقدر زور کی می چربه !!!

  • ناشناس
    0

    منظورش اینه که صداش را در نیارید بیایید بهتون وام میلیاردی بدهم

  • چای دبش باغ ازگل
    0

    رمزی جواب داده علمی یعنی دنبال زیر خاکی هستم مزاحم نشوید!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها